Lansarea tabletei iPad2 de la Apple este amâ-nată din aprilie până în iunie, din cauza deficienţelor de producţie cu care se confruntă grupul taiwanez Hon Hai, potrivit unei note către investitori a firmei de brokeraj Yuanta Securities, trans-mite Mediafax. Noul design al gadget-ului împiedică producătorul Hon Hai să respecte termenul stabilit iniţial pentru lansarea produsului.
Mai mulţi producători de componente au fost nevoiţi să modifice procesele de producţie după mai multe schimbări efectuate de Apple la începutul lunii februarie.
"Verificările noastre sugerează probleme cu noile procese de producţie, iar rezolvarea acestora va necesita timp", potrivit firmei taiwaneze de brokeraj. Reprezentanţii Hon Hai au refuzat să comenteze informaţiile, iar cei ai Apple nu au fost disponibili.
Yuanta estimează că, dacă lansarea iPad2 întârzie cu două luni, vânzările de tablete iPad vor totaliza 23 milioane de unităţi în acest an, faţă de prognoza anterioară a firmei, de 30,6 milioane unităţi. Surse din industrie au declarat anterior că noul iPad va avea camere video şi pe partea cu ecranul, şi pe spate, că va fi mai subţire, mai uşor, iar display-ul va avea o rezoluţie mai bună decât primul model.