LG Electronics a realizat în România, în 2005, o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro, cu vînzări consolidate de peste 7,5 miliarde de euro, informează un comunicat de presă al companiei.
"Cele mai dinamice vînzari au fost înregistrate pe segmentul tehnologiei IT si accesorii IT. Consumatorii romîni sunt recunoscuţi pentru interesul lor pentru produsele electronice şi IT de ultimă generaţie, astfel că au crescut considerabil vînzarile de monitoare LCD şi televizoare cu plasmă" , a arătat preşedinte LG Electronics Romînia, Han Khyu.
Pentru dispozitivele DVD rewritable, LG a obţinut în 2005 o cotă de piaţă de 60 la sută. De asemenea, anul trecut compania a fost lider de piaţă pe segmentul televizoarelor cu plasmă, ca şi pe cel al aparatelor de aer condiţionat. Totodată, în 2005, LG a pătruns pe piaţa telefoanelor mobile, cu opt modele noi. Pentru 2006, compania estimează un ritm susţinut de creştere, intenţionînd să îşi menţină cota de piaţă pe segmentul monitoarelor LCD, precum şi să îşi mărească cota pe piaţa aparatelor de aer condiţionat, cu 25 de procente, şi pe piaţa telefoanelor mobile, cu cinci procente.
Previziunile financiare ale companiei vizează o creştere a vînzărilor între opt şi zece procente, în 2006.