Fashion House Development, parte a grupului Liebrecht & wooD, introduce conceptul de outlet center pe piaţa din Serbia, prin anunţarea oficială a începerii lucrărilor de construcţii la primul outlet center construit vreodată în această ţară. Proiectul va fi deschis publicului larg la începutul anului 2011, arată un comunicat remis redacţiei.
Fashion House Outlet Centre Indjija, în valoare de 30 milioane de Euro, va fi amplasat între capitala Serbiei, Belgrad şi Novi Sad, al doilea oraş al tării, în zona uşor accesibilă în care e localizat Indjija Retail Park, plasat pe autostrada E75 (între Europa de Vest şi cea de Est).
"Introducerea conceptului de outlet center pe noi pieţe este una dintre ariile noastre de expertiză şi unul dintre lucrurile pe care le-am realizat cu succes în mai multe ţări. Am fost primul operator de centre comerciale de tip outlet center din România şi Polonia şi, în prezent, dezvoltăm primele proiecte outlet center din Rusia, dovedind în acest fel că suntem unii dintre cei mai importanţi jucători de pe acest segment din Europa Centrală şi de Est (ECE). Pentru a putea avea încă un proiect reuşit, am aplicat în Serbia lucrurile care s-au dovedit de succes în celelalte state. Aşa cum am făcut în România, de exemplu, unde am ales să iniţiem proiectul în cea mai dezvoltată şi cea mai dens populată zonă din ţară (Bucureşti împreună cu jud. Ilfov), şi în Serbia am ales o plasare strategică: o locaţie largă şi uşor accesibilă, aflată în mijlocul unei mase de populaţie, într-o ţară care nu are suficiente spaţii de tip retail", a declarat Brendon O"Reilly, Director al FASHION HOUSE Development.