Preţurile de consum din Turcia şi-au accelerat creşterea anuală şi în octombrie 2021, până la 19,9%, de la 19,6% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 2,4%, după un avans de 1,3% în luna anterioară. Preţurile alimentelor şi-au temperat creşterea anuală până la 27,4%, de la 28,8% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,9%, iar preţurile utilităţilor şi-au accelerat creşterea anuală până la 21,3%, de la 21% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 2,3%. (Sursa: TurkStat)
Preţurile producătorilor industriali din Turcia şi-au accelerat creşterea anuală în octombrie 2021, până la 46,3%, de la 44% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 5,2%, după un avans de 1,6% în luna anterioară. Preţurile din industria prelucrătoare şi-au accelerat creşterea anuală până la 45,9%, de la 43,7% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 5,4%, iar preţurile energiei şi-au accelerat creşterea anuală până la 53,4%, de la 50,1% în luna anterioară, pe fondul unei creşteri lunare de 4,6%. (Sursa: TurkStat)
Preţurile producătorilor industriali din Canada şi-au accelerat uşor creşterea anuală în septembrie 2021, până la 14,9%, de la 14,6% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1%, după un declin de 0,3% în luna anterioară. Preţurile industriale, exclusiv energia şi produsele petroliere, şi-au temperat creşterea anuală până la 11,3%, de la 11,8% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,7%, iar preţurile energiei şi produselor petroliere şi-au accelerat creşterea anuală până la 61,3%, de la 47,1% în luna anterioară, pe fondul unui avans lunar de 3,8%. Preţurile materiilor prime şi-au accelerat creşterea anuală până la 31,9%, de la 27,7% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 2,5%. (Sursa: StatCan)
Volumul vânzărilor retail din Elveţia şi-a accelerat creşterea anuală în septembrie 2021 până la 2,5%, de la 0,8% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,1%, după un avans de 1,4% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare au scăzut cu o rată anuală de 0,3%, după o scădere de 2,2% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 0,2%, iar vânzările de produse nealimentare, exclusiv combustibil auto, au crescut cu o rată anuală de 3,4%, după o creştere de 3,1% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,2%. (Sursa: FSO)