Furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry (ALU) a raportat, pentru primul semestru al anului, un profit net de 0,57 milioane de lei, mai mult decât dublu faţă de cele 0,255 milioane lei, de la finele lunii iunie a anului trecut, se arată în raportul companiei remis le finele săptămânii trecute Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Veniturile nete s-au ridicat la 29,83 milioane de lei, cu 3% peste cele de la jumătatea anului trecut, în timp ce saltul important a apărut la categoria "Alte venituri operaţionale", ce s-au cifrat la 1,01 milioane lei, de aproape patru ori mai mari decât cele de la finele primului semestru al anului trecut.
Cheluielile de vânzare şi distribuţie s-au ridicat la aproape 7,73 milioane de lei, cu 9,5% mai mari decât cele de la finele primelor şase luni ale lui 2019, în timp ce cheltuielile administrative au fost de circa 2,64 milioane lei, în creştere cu 11,5%, pentru aceeaşi perioadă de raportare.
În aceste condiţii, profitul operaţional al furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu s-a ridicat, în primele şase luni ale anului, la 0,87 milioane de lei, aproape dublu faţă de cele 0,44 milioane lei din prima jumătate a anului trecut.
La data de 30 iunie, activele totale ale Alumil Rom Industry erau de 71,56 milioane lei, cu 4,53% peste cele de la finele anului trecut, în timp ce datoriile totale se ridicau la 20,08 milioane lei, în creştere cu aproape 40%, pentru aceeaşi perioadă de raportare.
La data de 31 decembrie 2017, Alumil Aluminium Industry deţinea 55,9% din titlurile Alumil Rom Industry, în timp ce Sotiriou Michail avea un pachet de 23,95% din capitalul social al companiei, potrivit datelor afişate de BVB.
Acţiunile Alumil Rom Industry au o lichiditate redusă la bursă, iar la ultima cotaţie din piaţă de vineri, de la ora 16:30, de 0,925 lei, capitalizarea furnizorul de profile din tâmplărie din aluminiu se ridica la 28,9 milioane lei.