Distribuitorul de electrocasnice Marelvi a înregistrat, în primele luni ale anului curent, un rulaj similar cu cel din primele şase luni ale anului trecut şi îşi propune să depăşească până la finele anului o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro.
Aproximativ 40% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentată de vânzările de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezintă din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piaţa locală. În prezent, brandul premium Liebherr deţine peste 25% din piaţa electrocasnicelor frigorifice premium din România, fiind cel mai important brand din portofoliul companiei.
"Până la finalul acestui an, vizăm vânzarea unui număr de produse Liebherr cu mult superior faţă de anii anteriori, iar pentru următorii trei ani vizăm dublarea volumului de vânzări pentru acest brand. Dorim pentru acest semestru o creştere a vânzărilor cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar în acest moment deja avem rezultate care să ne îndreptăţească aceste aşteptări", declară Marian Burlan, Director Executiv Marelvi.
Brandul comercializează în România o gamă de produse specializate în răcire, incluzând frigidere de dimensiuni mici, combine şi frigidere, lăzi frigorifice şi vitrine pentru păstrarea şi temperarea vinurilor şi trabucurilor, cu dispozitiv de control al temperaturii şi umidităţii, precum şi frigidere şi congelatoare pentru uz comercial.
Marian Burlan a mai spus: "Estimăm că lunile iulie şi august vor aduce o creştere de cel puţin 10% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, una dintre motivaţii fiind faptul că, în general, vârfurile de vânzare apar în perioadele călduroase ale anului. Atunci consumatorii români se lovesc de faptul că anumite frigidere nu mai fac faţă sau pur şi simplu se evidenţiază mai mult nevoia sau dorinţa de a achiziţiona un frigider nou. Pe locul doi ca sezonalitate sunt perioadele premergătoare Paştelui şi Crăciunului".
"Marelvi" a fost fondată în 1995, având o cifră de afaceri anuală estimată la 38 milioane euro în 2012. Marelvi deţine în prezent patru depozite regionale în Rădăuţi, Bucureşti, Deva, Cluj, are peste 100 de angajaţi, organizaţi pe departamente specifice. Marelvi administrează 4 branduri proprii - Liebherr, DeDietrich, Fagor, Serreno, în cadrul unui portofoliu de 40 de branduri în gama comercializată. Compania acoperă întreg teritoriul ţării, aprovizionează 400 de magazine independente şi deţine parteneriate cu Flanco, Dedeman, Cora şi Auchan, eMAG, Baumax, Real sau Penny Market, dar şi cu producători de mobilă specializaţi în domeniul produselor încorporabile.
Cu o cifră de afaceri de peste 9 miliarde de euro în 2012, Grupul Liebherr include astăzi 100 de companii din întreaga lume şi este unul dintre cei mai importanţi jucători în industria electrocasnicelor la nivel internaţional, în acest domeniu producând exclusiv aparatură frigorifică. În fiecare zi, peste 10.000 de aparate sunt produse în fabricile Liebherr.
• 319 milioane de euro, piaţa de electrocasnice din România, anul trecut
Anul trecut, piaţa locală de electrocasnice a atins o valoare de aproximativ 319 milioane de euro, conform rapoartelor GfK. În 2013 se estimează menţinerea aceluiaşi nivel. Chiar şi în condiţiile în care în prima parte a anului piaţa de electrocasnice a înregistrat un regres, acesta a fost compensat de o tendinţă de creştere în martie şi aprilie. Până la finalul anului, specialiştii estimează o uşoară creştere, de aproximativ 2-3%, dacă se menţine acest trend.
1. fără titlu
(mesaj trimis de mar1@gmail.com\ în data de 21.06.2014, 23:08)
iunie 2014: Marelvi este in insolventa!