Echipa Pepsi Media Direction a câstigat locul întâi la premiile OMD PepsiCo Wolf Awards, concurs desfasurat anual între toate agentiile de media care lucreaza cu PepsiCo. Surclasând echipele din Ungaria si SUA, echipa Pepsi România a obtinut premiul pentru proiectele de media cu cea mai buna executie 3D.
Premiile Wolf Awards se decerneaza anual în cadrul Summit-ului de strategie organizat de reteaua OMD. În 2007, evenimentul s-a desfasurat în perioada 16-18 octombrie la Budapesta, iar tema concursului a fost "Best use/ Best implementation of 3D".
Campaniile Pepsi care au atras atentia juriului fac parte din proiectul Pepsi Coreography, lansat la începutul acestui an. Atât campania Pespi Bus Shelter, cât si Pepsi Night Play folosesc elemente de 3D în mix-ul de media ce combina OOH, mobile media, internet.
"Daca în urma cu un an participam la întâlnirea anuala OMD si admiram prezentarile colegilor nostri din cele 53 de tari, anul acesta nu doar am facut parte dintre cei care au sustinut prezentarea, ci am si câstigat unul dintre premiile Wolf Awards - premiul întâi. Este cel de-al doilea premiu câstigat de Media Direction anul acesta, dupa cel de la festivalul Mediamixx Bulgaria, si as dori sa multumesc înca o data celor de la Pepsi pentru ca ne ofera oportunitatea de a face lucrurile altfel", spune Cristian Mucichescu, Executive Director al Media Direction.
Din juriu au facut parte: Thomas Moradpour - PepsiCo European Marketing Director; Andy Horrow - PepsiCo Global Marketing Director; Mauricio Sabogal - OMD CEO LATAM; Ben Jankowski - OMD Global Account Director; Damian Winstanley - OMD Executive; Kate Stephenson - OMD President Global Accounts; Fran Pessagno - OMD Global Account Director; Toni Racioppo - OMD, Global Account Director.
Echipa Pepsi Media Direction care a contribuit la realizarea proiectelor câstigatoare este formata din: Cristian Mucichescu - Executive Director & Account Manager, Catalina Constantinescu - Media Planner PepsiCo si Emilian Zamfir - Media Researcher.
Despre Media Direction
Media Direction a fost înfiintata în anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.