Prestatorul de servicii medicale private MedLife (M) a inaugurat, ieri, la Bacău, prima clinică medicală sub brandul Sfânta Maria, potrivit unui anunţ al companiei remis Bursei de Valori Bucureşti (BVB).
Mihai Marcu, preşedinte şi CEO al MedLife, a precizat că Sfânta Maria, cel de al doilea brand de servicii medicale parte a Grupului MedLife, se adresează celor cu venituri mici şi medii.
Reprezentantul MedLife a adăugat: "Am pus bazele acestui brand odată cu integrarea unora dintre companiile achiziţionate care fac parte din grupul mamă, precum reţeaua de laboratoare Diamed şi Ultratest, clinicile şi laboratoarele Anima, Ghencea Medical Center, precum şi clinica Polisano din Bucureşti".
Brandul medical Sfânta Maria este lansat în ţara noastră de doi ani şi operează în piaţa serviciilor medicale cu peste 60 de unităţi medicale proprii la nivel naţional.
Unitatea medicală inaugurată ieri la Bacău se întinde pe o suprafaţă de 770 metri pătraţi şi cuprinde 17 cabinete şi un laborator, acesta fiind cel de-al treilea proiect dezvoltat organic sub brandul Sfânta Maria, după alte două laboratoare dezvoltate în Braşov şi Târgu Jiu, potrivit MedLife.
În acest moment, sub brandul Sfânta Maria operează 10 clinici, în Bucureşti, Bacău şi Măgurele, 10 laboratoare, în Bucureşti, Braşov,
Brăila, Focşani, Tecuci, Târgu Jiu, Craiova şi Măgurele, precum şi peste 40 de puncte de recoltare.
Grupul MedLife a obţinut, pentru primele nouă luni ale acestui an, un profit net de 12,77 milioane de lei, în creştere cu 33,6% faţă de cel obţinut la finalul lunii septembrie a anului trecut, în condiţiile în care prestatorul de servicii medicale şi-a redus pierderea financiară cu 37,5%, până la 9,08 milioane de lei.
La data de 30 iunie 2018, Mihaela Cristescu, mama fraţilor Marcu şi fondatoarea societăţii, deţinea 13,79% din acţiunile prestatorului de servicii medicale, în timp ce Mihail Marcu avea 18,6%, iar Nicolae Marcu 13,15% din capitalul MedLife.
Valoarea de piaţă a emitentului la BVB este de 613,42 milioane de lei.