Vodafone a inclus pentru prima oară în portofoliul său un telefon ecologic, noul Sony Ericsson Naite fiind fabricat în proporţie de 50 la sută din plastic reciclat, dotat cu un încărcător cu consum redus de energie şi cu un manual de utilizare încorporat în meniul telefonului, care economiseşte 90 la sută din hârtia necesară până acum tipăririi prospectelor standard de la un telefon obişnuit, se arată într-un comunicat transmis vineri Agenţiei Agerpres de către Vodafone România.
În premieră în România, Sony Ericsson Naite este disponibil începând de luni, 23 noiembrie, în magazinele Vodafone şi ale partenerilor săi, la preţuri începând de la 79 Euro (cu TVA inclus), aparatele fiind livrate cu un abonament Vodafone încheiat pe o perioadă de 2 ani.
Parte a programului internaţional GreenHeart™, dezvoltat de Sony Ericsson pentru promovarea unei atitudini ecologice responsabile, Sony Ericsson Naite este fabricat din plastic reciclat în proporţie de minim 50 la sută. De asemenea, aparatul are un încărcător cu consum redus de energie, iar manualul de utilizare este disponibil în format electronic, în meniul telefonului, reducând cu peste 90 la sută consumul de hârtie aferent unui pachet standard de prospecte pentru telefoane mobile. Vodafone România a dorit să îşi îmbogăţească portofoliul cu acest model ecologic în completarea programului naţional de reciclare a telefoanelor mobile, care se desfăşoară de aproape 3 ani în toate magazinele Vodafone.
Cu Sony Ericsson Naite, utilizatorii se pot conecta în mod optim la Internet în reţeaua Vodafone, la viteze HSDPA, de până la 7,2 Mbps. Tehnologia "push email" asigură acces instant la email-uri pe telefonul mobil, la fel ca pe computer.
Sony Ericsson Naite are un design atrăgător, un ecran LCD de 2,2", o cameră foto de 2 MP şi cameră secundară pentru apeluri video, memoria internă este de 100 MB, plus slot pentru cardul de memorie micro SD.
Vodafone România, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.535.248 utilizatori la 30 septembrie 2009. Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente, 323 milioane de clienţi şi aproximativ 40 de reţele partenere în întreaga lume.