Pentru echipa Omnilogic, 17 decembrie 2007 a fost o zi specială care a marcat aniversarea a 15 ani de la înfiinţarea companiei, un interval de timp generos atât ca durată, dar mai ales ca rezultate. Din 1992 şi până în prezent, Omnilogic a demonstrat că ştie să răspundă şi să anticipeze cerinţele unei pieţe foarte dinamice şi extrem de exigente. Viziunea realistă a echipei manageriale, precum şi adaptarea continuă la tendinţele şi evoluţiile globale din acest domeniu au garantat succesul companiei.
De 15 ani, Omnilogic este liderul industriei româneşti de IT&C.
Ateneul Român a fost gazda unui eveniment de excepţie: "Music of Succes". Cei 15 ani de perfomanţă şi excelenţă Omnilogic au fost marcaţi printr-un concert extraordinar susţinut de Nigel Kennedy, un violonist al cărui succes global este în spiritul acestei aniversări. Omnilogic îşi propune ca, în următorii ani, să devină nu doar un jucător regional, ci şi un important actor global.
"Vrem ca această seară să reprezinte, mai degrabă, un moment anticipativ, decât un moment retrospectiv, de altfel specific business-ului în care evoluăm - tehnologia reprezentând în mod covârşitor perspectiva viitorului şi infinit mai puţin contemplarea trecutului. Credem că am construit 15 ani de succese, 15 ani care putem spune că se suprapun, în mare măsură, peste istoria reală a României. Ceea ce ne propunem noi pentru anii următori este o nouă treaptă spre performanţă şi normalitate, începutul unui alte construcţii solide, un succes global românesc de lungă durată, care să propulseze Omnilogic în primele linii ale pieţei de tehnologie", a declarat Gabriel Marin, Managing Director Omnilogic.
În această provocare, Omnilogic porneşte cu o nouă structură de echipă, un logo nou şi un sediu logistic pe măsură, în care au fost investiţi aproape 20 de milioane de euro.