Compania Omnilogic a vîndut în primele trei trimestre ale anului în curs, produse IBM de peste 28 milioane dolari, în creştere cu 280% faţă de nivelul perioadei similare a anului 2004. Domnul Gabriel Marin, Director General Omnilogic, a spus: "Credem că Omnilogic deţine, în momentul de faţă, o echipă extrem de competentă şi eficientă, atît în segmentul vînzărilor propriu-zise de produse IBM (hardware şi software), cît şi în zona serviciilor profesionale. Cooperarea IBM -Omnilogic, pe care aş aprecia-o personal ca exemplară, s-a extins, totodată, covîrşitor şi în zona proiectelor integrate, zonă în care Omnilogic a avut un aport propriu de valoare adăugată, în special pe zona comunicaţiilor convergente". În ponderea vînzărilor din această perioadă, cele mai mari creşteri s-au obţinut pe servere RISC (300%) şi pe servere x86 cu instalări de Linux (Novell SUSE Linux). Ca şi în alţi ani, Omnilogic a distribuit produse IBM în sectorul financiar bancar, urmat de segmentul administraţiei publice şi în cel educaţional. "Structural, peste 80% din vînzări au fost indirecte, în cooperări cu parteneri de afaceri tradiţionali. Credem că aceste vînzări de produse hardware şi software vor determina ulterior creşteri continue ale veniturilor din activităţile post-vînzări, deservite de departamentul nostru de Professional Services. În paralel, ne vom adapta modelul de afacere astfel încît să putem răspunde presiunii asupra profitului marginal rezultat din procesul continuu de consolidare a pieţei şi vom încerca să ne stabilim şi o strategie coerentă în raport cu preluarea de către Lenovo, de la IBM, a liniei de consumer PC", a mai menţionat domnul Gabriel Marin.Omnilogic intenţionează să încheie anul cu vînzări de echipamente şi soluţii IBM în jurul valorii de 35-40 milioane dolari.
"Omnilogic" a vîndut produse IBM de peste 28 milioane dolari
D.R.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 13 octombrie 2005