Orange a anunţat astăzi o nouă viziune şi campanie globală de brand, care reflectă transformarea companiei într-unul dintre liderii mondiali ai comunicaţiilor digitale. Viziunea, exprimată prin afirmaţia "together we can do more", va fi pusă în aplicare în cadrul celei mai mari campanii mondiale integrate care va fi lansată pe pieţele din toată lumea, începând cu Marea Britanie, pe 5 iulie 2008.
La baza acestei viziuni stă ideea că astăzi trăim într-o lume digitală în care bariera dintre oameni şi locuri este din ce în ce mai puţin perceptibilă. Acest lucru schimbă modul în care oamenii interactionează în societate şi ne permite să împărtăşim idei şi să colaborăm pentru a realiza împreună mai mult decât am putea singuri. Pionier în tehnologia digitală, Orange a acceptat această provocare. Orange există în primul rând pentru a uni oamenii. Orange creează şi incurajează relaţiile dintre oameni, iar acestea stabilesc cine suntem astăzi şi ce putem deveni sau realiza în viitor.
Campania, creată pentru Orange de Publicis Groupe şi executată de Fallon, va începe în Marea Britanie pe 5 iulie 2008, iar în Elveţia, Polonia, România, Franţa, Slovacia, Spania, Africa şi Orientul Mijlociu în lunile următoare.
"Brandul Orange a fost iniţial creat pentru o singură tehnologie prezentă pe o singură piaţă - telefoanele mobile în Marea Britanie", a declarat Carolyn Mille, Senior Vice President, Brand and Communications Orange. "Astăzi, 14 ani mai târziu, brandul se bazează pe o gamă de tehnologii (internet, conţinut, TV) şi deserveşte clienţii din 26 de ţări şi culturi foarte diferite. Datorită serviciilor globale, Orange are operaţiuni pe majoritatea pieţelor din lume. Începând din 2006, Orange a fost brandul principal al France Telecom şi include acum servicii de comunicaţii mobile, internet şi TV, plus conţinut asociat cu cele trei platforme. Cu toate aceste schimbări, brandul nu şi-a pierdut din forţă, rămânând fidel valorilor sale care au devenit şi valorile intregului grup. Noua viziune a brandului ne permite să comunicăm tot ceea ce înseamnă Orange acum.
France Telecom are 170 de milioane de clienţi, dintre care 120 de milioane sunt clienţi Orange. Orange s-a situat pe locul al 50-lea în clasamentul celor mai valoroase branduri în studiul privind brandurile globale, întocmit recent de Millward Brown, în creştere cu 17 poziţi comparativ cu studiul din 2007.
"Pentru a susţine cât mai bine această marcă excepţională şi a asigura succesul noii misiuni şi a campaniei de brand, Publicis a alcătuit un grup cu cele mai bune agenţii publicitare din reţelele afiliate, acoperind astfel toate ţările unde Orange îşi desfăşoară activitatea" a declarat Maurice Levy, Chairman şi CEO, Publicis Groupe.
o campanie globală
Filmul de lansare va fi disponibil în variante de 60, 40, 30 şi 20 de secunde şi va fi însoţit de mai multe execuţii outdoor.