Orangina, singura băutură carbonatată cu pulpă de portocale existentă în România, lansează sticla specială Orangina BossaBall Tour. Sticla readuce în atenţia iubitorilor mărcii jocul BossaBall, care a făcut deliciul tuturor celor aflaţi vara aceasta pe litoralul Mării Negre.
BossaBall nu este doar un joc, ci o combinaţie de mai multe jocuri, muzică, dans şi distracţie cât cuprinde. Aşa cum este şi Orangina: o combinaţie originală de suc şi pulpă de portocale cu bule răcoritoare, menită să fie agitată.
"Prin lansarea sticlei speciale Orangina BossaBall Tour vrem ca şi după încheierea sezonului estival, iubitorii mărcii Orangina pasionaţi de BossaBall să se poată bucura de experienţa pe care acest joc le-o oferă. Aceştia pot accesa site-ul www.orangina-bossaball.ro pentru a afla mai multe detalii despre Orangina BossaBall Tour, dar şi pentru a participa la un concurs care le va "agita", cu siguranţă, imaginaţia - Orangina Shaking T-shirt. Astfel, toţi vizitatorii site-ului pot crea propriul design de tricou, iar cel mai votat model va deveni chiar tricoul oficial Orangina BossaBall Tour." a declarat Cătălin Ignat, Vice-preşedinte marketing URBB&Carlsrom.
Asocierea între marca Orangina şi BossaBall nu este deloc întâmplătoare, pentru că BossaBall este, cu siguranţă, jocul ideal pentru iubitorii mărcii Orangina, ale căror trăsături definitorii sunt: pofta de viaţă, precum şi faptul că sunt mereu în căutare de experienţe noi şi au un stil de viaţă activ. Obiectivul central al acestei asocieri este acela de a oferi consumatorului ocazia să interacţioneze cu marca într-un mod care să reflecte personalitatea brandului Orangina.
Sticla specială Orangina BossaBall Tour se va afla la dipoziţia iubitorilor mărcii în varianta 0,5L PET, pentru toate cele patru arome Orangina - Classic, Light, Rouge şi Passion.
Despre Orangina
Orangina este un produs internaţional cu tradiţie, apreciat în 63 de ţări ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori. Reţeta Orangina datează încă din 1936, când un spaniol pe nume Trigo a combinat pentru prima dată senzaţia unică a apei minerale cu gustul răcoritor şi savuros al sucurilor cu pulpă, într-o reţetă al cărei secret este păstrat şi astăzi. În 1951, Orangina a fost lansată în Franţa unde s-a bucurat de un foarte mare succes şi unde deţine în prezent 45% din segmentul pe care activează. Un număr de 25 de fabrici din întreaga lume produc anual 300 milioane de litri de Orangina.
În România, Orangina este produsă şi distribuită de Carlsrom Beverage, companie al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci premium de băuturi. În 2006, vanzările Orangina au înregistrat o creştere în volum cu 70% faţă de anul precedent. Cota de piaţă a mărcii s-a situat, în decembrie 2006, la 5% din segmentul pe care activează.
Obţinută printr-o asociere unică şi originală între suc (12%) şi pulpă de portocale (2%), Orangina este prezentă acum în patru variante de produs: Orangina Classic, Orangina Light, Orangina Rouge şi Orangina Passion.