Veniturile companiei spaniole "Campofrio" pe piaţa autohtonă au scăzut, în primele şase luni ale anului în curs, cu 14,1%, la 10,6 milioane euro, de la 12,33 milioane euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, iar pierderile au crescut de la 788.000 euro la 3,15 milioane euro.
Potrivit datelor prezentate de "Campofrio" şi preluate de Mediafax, cheltuielile operaţionale din România au urcat, în intervalul analizat, cu 8,7%, de la 12,36 milioane euro la 13,44 milioane euro.
Astfel, pierderile operaţionale au crescut de la 30.000 euro la 2,84 milioane euro.
"Campofrio" şi "Caroli Foods Group" au finalizat, recent, procedurile de unificare a afacerilor din România într-un joint-venture. "Campofrio" a anunţat, în aprilie, că va plăti 12,3 milioane de euro, pe lângă cedarea acţiunilor subsidiarei româneşti "Tabco Campofrio", pentru a deţine 49% din capitalul "Caroli Foods Group", compania creată prin fuzionarea operaţiunilor din România ale grupului spaniol şi ale "Caroli".