Legitimaţiile de călătorie CFR pot fi achiziţionate, de vineri, de la automatele montate în Gara de Nord din Bucureşti, serviciul de acceptare la plată a cardurilor fiind asigurat de Raiffeisen Bank.
Automatele de vânzare a biletelor de călătorie sunt prevăzute cu touch-screen şi cititor de card (POS) încorporat. Acestea permit emiterea legitimaţiilor, rezervarea locurilor şi obţinerea de informaţii privind mersul trenurilor, iar plata se face prin card.
Serviciul oferit de Raiffeisen Bank asigură tot sistemul de plată, după momentul în care clientul alege biletul şi până la transferul sumelor în contul companiei, inclusiv suport pentru reconciliere automată. Serviciul a fost implementat prin eforturile unei echipe mixte Raiffeisen Bank, CFR Călători, Informatica Feroviară, Printec şi IIRUC.
În cursul anului 2009, Raiffeisen Bank şi CFR Călători au lansat serviciul de încasare pentru plata online a biletelor CFR, prin care clienţii pot achiziţiona bilete nominale de pe pagina www.cfrcalatori.ro, 7 zile din 7, cu anticipaţie de până la 30 de zile. Serviciul implică mediu securizat pentru introducerea datelor de card, filtre antifraudă, sistem de autorizare a tranzacţiilor, suport pentru reconcilierea automată cu CFR.
Raiffeisen Bank este unul dintre cei mai mari acceptatori de carduri din România, executând pentru comercianţi aproape 2 milioane de tranzacţii în fiecare lună, atât prin echipamente electronice POS instalate în magazine, cât şi prin internet pentru comerţul electronic online (e-commerce).
Raiffeisen Bank este o bancă universală care oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare (559 în întreaga ţară), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking), internet banking (Raiffeisen Online). Banca are peste 1,97 milioane de clienţi persoane fizice, aproape 100.000 IMM-uri şi peste 6.800 corporaţii mari şi medii.