Grupul Prodal, unul dintre cei mai importanţi producători şi distribuitori de băuturi alcoolice din România, îşi extinde business-ul în ţara noastră şi în regiune prin înfiinţarea unei divizii de import al unor branduri premium de băuturi alcoolice, fapt care va permite acoperirea completă a acestui segment de piaţă.
"Suntem lideri de piaţă cu vodca Stalinskaya (37% cota valorică de piaţă) şi Wembley Dry Gin (47% cota valorică de piaţă), iar decizia strategică de a investi în dezvoltarea unei divizii de import şi distribuţie a altor categorii de băuturi alcoolice premium ne va consolida poziţia, permiţând, în acelaşi timp, realizarea unor sinergii de grup", a declarat domnul Florin Radulescu, director general "Prodal "94".
"Pentru business-urile construite "sănătos", care au avut întotdeauna o strategie realistă de dezvoltare, perioadele de criză constituie oportunităţi de dezvoltare mai rapidă decât în condiţii normale şi acesta este şi cazul nostru. Potenţialii parteneri externi sunt foarte interesaţi de o colaborare cu noi, atât datorită renumelui nostru local, cât şi pentru faptul că am demonstrat în cei 15 ani de activitate că ştim să construim şi să susţinem produse care devin lidere de piaţă", a explicat Florin Radulescu.
Divizia de import va cuprinde atât actuali angajaţi ai Grupului Prodal, cât şi specialişti nou angajaţi, compania desfăşurând în prezent o campanie de recrutare de personal. "Inclusiv pentru angajări este un moment bun: perioadele de criză arată cât poţi fi de performant nu numai ca şi companie, dar şi ca angajat. Dincolo de provocarea profesională pe care o oferă un post în noua echipă responsabilă cu realizarea importurilor, distribuţia şi promovarea produselor respective, sistemele noastre de retribuire, bonusuri, training-uri sunt la fel de atrăgătoare", a mai precizat directorul general al companiei.
Produsele premium care vor fi importate de Prodal vor acoperi toată gama de băuturi spirtoase, de la whisky, brandy, cognac, la rom sau lichior. "O bună parte dintre produse vor fi introduse pe piaţa românească în acest an. În ceea ce priveşte aspectele financiare, ne aşteptăm ca, în 2010, divizia de importuri să aibă o cifră de afaceri de 10 milioane Euro, ceea ce va reprezenta cca 20% din cifra de afaceri a grupului", a conchis domnul Radulescu