real,- Hypermarket România inaugurează joi, 15 martie la Baia Mare cel de-al nouălea magazin din reţeaua dezvoltată în România. La un an de la inaugurarea primului magazin, real,- intră şi pe piaţa maramureşeană cu un nou hipermarket amplasat pe Blvd Bucureşti, nr. 144.
Din martie 2006, când a fost deschis primul magazin la Timişoara şi până în prezent, real,- a investit în jur de 140 de milioane de euro şi a creat peste 4.500 de locuri de muncă în România. În acest interval, au apărut 9 magazine real,- în centre economice importante din România, precum Timişoara, Constanţa, Oradea, Sibiu, Craiova, Satu Mare, Braşov, Tg Mureş şi acum Baia Mare. Suprafaţa totală de vânzare a reţelei dezvoltate de real,- în România este de peste 55.000 de mp
Noul real,- deschis la Baia Mare se întinde pe o suprafaţă construită de 18.500 mp din care suprafaţă utilă de vânzare de 6.100 mp, este rezultatul unei investiţii de 16,65 milioane de euro, suma care include investiţiile în echipamente şi instalaţii şi creează 450 de noi locuri de muncă în municipiu.
real,- Hypermarket va comercializa în Baia Mare aproximativ 37.000 de produse alimentare şi nealimentare, clienţii având posibilitatea de a alege dintr-o paletă sortimentală variată fie că este vorba de produse alimentare de bază, mezeluri, brânzeturi, lactate, produse gastronomice sau de panificaţie, patiserie şi cofetărie sau articole de uz casnic, menaj, electronice, IT, media, îmbrăcăminte şi încălţăminte, produse sportive, jucării sau produse pentru petrecerea timpului liber.
Magazinul combină cu succes spaţiul generos şi bine organizat pe conceptul shop în shop, cu un sortiment diversificat la preţuri dintre cele mai competitive. Raioanele special dezvoltate de real,-: Insula Frumuseţii, Ţinutul lui Mogaldeata, Hot Corner, etc. asigură tot atâtea alternative de a găsi rapid sub un singur acoperiş o ofertă completă pentru întreaga familie.
Pe sectorul alimentar real,- pune accentul pe prospeţime şi pe calitatea produselor; clienţii pot cumpăra produse proaspete într-o gamă deosebit de variată - peste 100 articole de peste importat din Italia, Norvegia şi Grecia, peste 400 de produse de panificaţie şi patiserie din care 275 din producţie proprie, un sortiment bogat şi variat de fructe şi legume din ţară şi import şi au chiar posibilitatea de a efectua comenzi pentru acasă la produsele de gastronomie (patiserie, cofetărie, mâncare gătită).
Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, real,- oferă servicii la cele mai înalte standarde calitative, cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finanţare: credite direct din magazin prin Total Credit, BRD Finance, cardul co-branded real,- (un card de credit dezvoltat în parteneriat cu BRD Finance pentru a veni în sprijinul tuturor celor care doresc să intre rapid în posesia unor bunuri de larg consum prin utilizarea unei facilităţi de creditare ieftine şi avantajoase), verificarea aparaturii cumpărate la bancul de probă, ajustare haine, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare care depăşesc valori mai mari de 500 de lei, birou pentru returnarea produselor etc.
Hypermarketul real,- dispune de o parcare de peste 300 de locuri şi este utilat cu aparatură de cea mai înaltă tehnologie, pe diferite sectoare de activitate: echipament frigorific ultraperformant, dispozitive de cântărire de ultimă generaţie, cuptoare şi grill de mare capacitate etc. Fluidizarea traficului de cumpărători este asigurată zilnic prin existenţa a 41 de case de marcat, dintre care 36 sunt instalate în linie. Pentru a se asigura accesul la magazinul real,-, care funcţionează de luni până duminică între orele 8.00-23.00, clienţii beneficiază de transport gratuit din patru puncte diferite ale oraşului.
"Vom continua şi anul acesta să avem o strategie proactivă potrivita cu planul nostru foarte ambiţios de expansiune, încă 7 noi magazine printre care se numară iată şi Baia Mare. Prin prezenţa real,- pe piaţa de retail băimăreană se asigura dezvoltarea structurii de retail existentă, demonstrat fiind faptul că real,- este un partener de încredere care sprijină companiile furnizoare de produse regionale, asigura noi locuri de muncă pe termen lung, contribuie la specializarea prin transferul de know-how şi dezvoltarea oportunităţilor de carieră. Sunt convins ca real,- va fi apreciat încă de la deschidere de către locuitorii oraşului Baia Mare pentru oferta diversificată şi promoţiile atractive, pentru confortul oferit de posibilitatea efectuării tuturor cumpărăturilor într-un singur loc şi de eleganţa galeriei comerciale" a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket România.
Varietatea de mărfuri de calitate, la preţuri foarte competitive, eleganţa magazinului şi a galeriei comerciale adiacente acestuia, reunită sub denumirea generică de "galeriareal" care se desfăşoară pe un spaţiu total de 8.300 mp, parter şi etaj (legătura dintre ele făcându-se printr-un trotuar rulant) şi în care se vor regăsi 20 de magazine cu profil diferit, dar şi serviciile de excelenţă, oferite de un personal bine pregătit, sunt atributele prin care real,- Hypermarket se va impune pe piaţa maramureşeană, ca un centru comercial de elită.