Producătorul de apă minerală Rio Bucovina a investit, în fabrica Vatra Dornei, peste patru milioane de euro în creşterea şi modernizarea capacităţii de producţie, în tehnologie şi în eficientizarea distribuţiei, precum şi în dezvoltarea inovaţiilor la nivel de produs, potrivit unui comunicat trimis azi redacţiei.
Rio Bucovina s-a aliniat la recomandările şi directivele Uniunii Europene privind programul de prevenire a deşeurilor de ambalaje, adoptând standardul european de dop 29/25 ce asigură un consum redus de material plastic în procesul de producţie.
Răzvan Iancău, Director General şi Administrator al Rio Bucovina, a declarat: "Pe lângă investiţia în modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina, inovator şi unic pe piaţa din România, este rezultatul unor investiţii de peste 200.000 euro în studii şi cercetări, în care s-au testat şi analizat, timp de un an de zile, atât ergonomia sa, cât şi comportamentul acestuia în timpul folosirii. Ne-am dorit să oferim consumatorilor noştri un produs unic, cu un design modern şi prietenos cu mediul înconjurător".
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare.
Printre mărcile proprii comercializate de Rio Bucovina, se numără: Bucovina (apă minerală), La Vitta (apă de izvor), Malibu (apă de masă), Bon Ton, RIO (băuturi răcoritoare) şi Golden Horse (băutură energizantă).