Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) şi şapte companii româneşti din domeniu sunt prezente, în perioada 19 - 21 martie, la cea de a XXI-a ediţie a Târgului Internaţional de Turism "MITT 2014", cea mai mare expoziţie de profil din Rusia şi Europa de Est, informează un comunicat de presă al instituţiei.
Potrivit documentului, manifestarea reuneşte anual aproximativ 3.000 de companii şi reprezentanţe naţionale de turism din peste 200 de ţări ale lumii. MITT se numără printre cele cinci cele mai mari expoziţii turistice din lume.
Standul României, amenajat de Autoritatea Naţională pentru Turism, se întinde pe 100 de metri pătraţi şi are trei laturi deschise. În stand se mai află şapte companii din România, care au, astfel, ocazia de a se întâlni cu firme şi potenţiali parteneri de pe piaţa rusă pentru a întărirea sau iniţierea, după caz, a cooperărilor în domeniul turismului.
"Succesul şi rezultatele târgului de turism MITT 2014 vor conduce implicit la reuşita conştientizării brandului de turism al României în rândul specialiştilor şi, ulterior, a publicului larg, cu cele mai competitive şase produse turistice ale României: circuite culturale, turismul în natură, turismul rural, pachete tip city - break, turismul activ şi de aventură, turismul balnear şi wellness", se arată în comunicat.
Companiile din România propun celor interesaţi o gamă largă de produse şi pachete turistice - vacanţe pe litoral, tratament, servicii medicale.
În prima zi a manifestării, standul naţional a fost vizitat de ambasadorul României în Federaţia Rusă, Vasile Soare, însoţit de Nicolae Pavaluca, secretar în Compartimentul Economic al Ambasadei României la Moscova.