Compania "Ruby Food", deţinătoarea francizei "Ruby Tuesday" în ţara noastră, şi-a completat portofoliul din România cu o nouă franciză - "Second Cup" - un brand de cafenele canadiene.
Prima cafenea "Second Cup" din ţara noastră, inaugurată zilele trecute în Bucureşti, reprezintă şi prima locaţie de acest gen din Europa, franciza canadiană fiind prezentă, pentru moment, pe pieţele din Orientul Mijlociu, SUA şi Canada.
Societatea are în plan ca, până în anul 2014, să fie deschise în Capitală cinci cafenele "Second Cup", investiţia estimată pentru realizarea acestui proiect ridicându-se la un milion de euro, ne-a spus Elisa Postolache, directorul comercial al companiei, adăugând: "Specificul acestui brand este o varietate foarte mare de arome, o selecţie bogată de cafele şi prăjiri şi o gamă largă de băuturi".
Compania importă cafeaua din Africa, Asia-Pacific şi America Latină şi deţine patentul asupra propriilor amestecuri. Boabele de cafea utilizate de societate sunt culese manual şi prăjite în cantităţi mici. "Second Cup" se aprovizionează cu cafea de la mici producători.
"Second Cup International" şi-a început activitatea în Toronto - Canada, în anul 1975. În ultimii 35 de ani, "Second Cup" s-a extins pe plan mondial, numărând, în prezent, mai mult de 400 de cafenele, în 16 ţări. Prima franciză regională a fost înfiinţată în anul 2003, în Dubai.
Restaurantul "Ruby Tuesday" a intrat pe piaţa românească la începutul lunii noiembrie 2002. Cea de-a doua locaţie a fost deschisă în Bucureşti Mall, urmând ca, anul trecut, să fie inaugurat cel de-al treilea "Ruby Tuesday", în Plaza România.