Pentru a realiza o integrare mai rapidă a datelor provenite din activităţile curente ale subsidiarei din România, grupul grec de distribuţie Germanos a luat decizia de a gestiona cu ajutorul sistemului SAP procesele financiar-contabile şi logis-tice ale filialei din România. Expertiza echipei SAP a S&T România a fost determinantă, compania cîştigătoare fiind selectată în urma analizei ofertelor primite din partea a trei companii locale.
Analiza iniţială a determinat clientul să opteze pentru implementarea modulelor Financiar, Controlling, Vînzări şi distribuţie şi Managementul materialelor. Proiectul s-a derulat pe parcursul a 5 luni, fiind dezvoltat şi pus în practică de o echipă mixtă formată din 15 membri ai centrului de competenţă SAP din Grecia, al grupului Germanos şi 5 consultanţi SAP ai S&T România.
Contribuţia echipei de consultanţi SAP ai S&T România a constat în adaptarea template-ului creat la nivel de grup, la necesităţile locale. S-au avut în vedere atît normele legale, cît şi specificul pieţei româneşti, pornind de la un set complex de cerinţe ale utilizatorilor români ai Germanos. Printre avantajele imediate identificate de către utilizatori după introducerea acestei platforme se numără stabilitatea sistemului informatic, integritatea datelor şi, nu în ultimul rînd, raportarea consolidată la nivel de grup.
S&T România este un important funizor de servicii IT, membră a grupului S&T AG, listat la bursa din Viena şi care activează în 19 ţări din Europa Centrală, de Est şi de Sud. S&T România este de asemenea centrul de coordonare pentru Regiunea Sud a grupului S&T care mai cuprinde Bulgaria, Turcia şi Malta.
În cei 11 ani de activitate, S&T s-a implicat constant în dezvoltarea infrastructurii informaţionale din România.
Compania oferă soluţii informatice complexe adaptate necesităţilor clienţilor, bazate pe un portofoliu bogat de aplicaţii software, infrastructura hardware şi o gamă completă de servicii de consultanţă, proiectare, implementare de soluţii IT complexe, management de proiect, dezvoltare de software, pentru clienţi din domeniile guvernamental, telecomunicaţii, producţie industrială, servicii financiare, producerea şi distribuţia de energie, îngrijirea sănătăţii. S&T România furnizează de asemenea servicii de suport tehnic şi mentenanţă pe bază de SLA, servicii de tip outsourcing.
S&T România este certificată ISO 9001:2000, IQNet şi TUV CERT şi a primit premiul J.M.Juran pentru excelenţă în managementul calităţii.