SCOP Computers a avut anul trecut un volum de vînzări de produse IT de 55 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de perioada similară a anului precedent. Peste 85% din această cifră de afaceri a fost realizată prin intermediul reţelei de dis-tribuţie naţională formată din peste 1000 de parteneri. De altfel, numai în 2005 un număr de 100 de firme au semat contracte de distribuţie cu SCOP Computers. Printre cele mai vîndute produse se numără note-book-urile, unde s-a înregis-trat o cerinţă a pieţei de 300%, iar compania cu o cotă de 25% din vînzările naţionale, a reuşit să se poziţioneze pe prima poziţie. SCOP Computers se mai situează pe prima poziţie şi la vînzările de videoproiectoare, unde are 20% din piaţă. Pe parcursul anului trecut, compania a primit premii pentru activitate de la Toshiba (pentru videopro-iectoare şi copiatoare), a fost cel mai bun distribuitor de retail pentru Microsoft şi a fost premiat pentru distribuţia de imprimante Kyocera. Domnul Horia Chiţu, directorul executiv SCOP Computers, a menţionat: "Pentru acest an ne propunem dezvoltarea soluţiilor de afaceri şi a serviciilor pentru clienţii finali şi vom dezvolta parteneriatele pe segmentul retail şi cu integratorii de sistem. Vom atrage atenţia utilizatorilor finali, asupra criteriilor de decizie şi anume că de multe ori investiţia iniţială poate conduce la neprofitabilitate. De exemplu, în achiziţionarea de echipamente de procesare documente, un produs mai scump poate amortiza investiţia într-un timp mai scurt şi la o profitabilitate sporită pentru o perioadă îndelungată".
SCOP Computers - vînzări de 55 milioane de euro
Dragoş Rizea
Ziarul BURSA #Companii #IT / 26 ianuarie 2006