Softelligence anunţă pentru prima jumătate din 2015 o creştere de 60% a cifrei de afaceri faţă de perioada similară din 2014, estimându-se pentru anul în curs o cifră de afaceri de peste 2 milioane euro.
Potrivit unui comunicat al companiei, creşterea se datorează proiectelor dezvoltate alături de jucători importanţi din Europa Centrală şi de Est şi a vânzării propriei platforme Softelligence EBS.
Astfel, exportul de software reprezintă aproximativ 30% din cifra de afaceri Softelligence pentru primele luni ale acestui an. Cele mai importante proiecte au vizat dezvoltarea unor sisteme complexe în zona de vânzări şi achiziţii, principalele verticale de business fiind domeniul bancar, producţie şi servicii. Ţările în care Softelligence a activat până în prezent sunt Marea Britanie, Suedia, Germania şi Austria.
"Clienţii internaţionali aleg companiile româneşti graţie cunoştinţelor solide şi certificărilor dobândite în zona de dezvoltare software, Project Management şi analiza de business. Acum avem o şansă uriaşă de a fi un adevărat motor regional pentru serviciile IT şi produse software din Europa de Sud-Est, experienţa şi înţelegerea culturală fiind cu siguranţă în avantajul nostru", menţionează Teodor Blidăruş, Managing Partner Softelligence şi Vicepreşedinte ANIS România.
Creşterea alertă a Softelligence vine şi în contextul în care companiile româneşti de software şi servicii IT au înregistrat venituri cu 13% mai mari în 2014 faţă de 2013, conform Studiului "Romanian Software and IT Services Industry", făcut public în luna iunie 2015 de către ANIS - Asociaţia Patronală a Industriei de Software şi Servicii şi realizat de către PAC - Pierre Audoin Consultants.
În următoarele luni, Softelligence vizează extinderea în pieţele internaţionale deja cunoscute, alături de livrarea unui model complex de servicii Software Enterprise. "Atât cele mai recente studii, cât şi interacţiunea directă cu jucători importanţi din varii domeni, ne arată încă o dată orientarea puternică spre soluţii enterprise performante, dublate de adopţia celor mai noi tehnologii şi tendinţe din piaţă: Mobility, Cloud computing, Big Data şi reţelele de socializare", continuă Teodor Blidăruş.
Softelligence a dezvoltat proiecte de succes în sectorul de servicii financiar bancar şi non-bancar din România. Printre companiile partenere se numără Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol, Flanco sau Henkel, lideri de piaţă în industria bancară, de asigurări şi brokeraj, servicii financiare şi retail.