Sony Europa porneste o campanie inovatoare pentru notebook-urile VAIO, cu suportul lui John Malkovich, actor nominalizat la Oscar, producator si regizor.
Având lansarea în 7 noiembrie 2007, cu un site creat în parteneriat cu Fallon de la Dare, campania integrata se va derula în Europa, adaugându-se site-ului si o competitie interactiva, menita sa creeze un scenariu de film unic, cu mai multi autori.
Dezvoltata în jurul sloganului VAIO "Be like no other", campania reliefeaza personalitatea distincta a lui Malkovich, intrând în lumea sa si oferindu-ne o viziune unica despre gândurile si sentimentele sale.
Fallon a colaborat cu fotografii specializati în moda de la Blinkk pentru a crea o serie de 27 de filme diferite care îl aveau în centru pe Malkovich în Paris timp de 4 zile, intervievând si înregistrând ideile sale asa cum au fost traite la momentul respectiv.
Aceste observatii, împreuna cu filmele si cu galeria de imagini de la înregistrari vor fi disponibile prin intermediul paginii web a campaniei. Celor interesati li se va oferi oportunitatea de a se implica în scrierea unui scenariu inovativ pe site-ul dezvoltat de Dare.
Malkovich va citi prima parte a scenariului pe care l-a scris si îi va provoca pe utilizatori sa o scrie pe urmatoarea, iar cea mai buna dintre acestea va fi folosita pentru a completa povestea. Malkovich va monitoriza fiecare capitol din scenariu pâna când piesa va fi completa.
Andy Lockley, membru al echipei de creatie a Fallon declara: "Am dorit ca munca sa fie foarte reala si atent observata. Am creat peste 25 de filme, dar niciunul dintre ele nu a urmat un scenariu. Am realizat o apropiere organica care ne-a permis sa îl imortalizam pe John Malkovich asa cum este el însusi în realitate."
James Cooper, Director de Creatie la Dare adauga: "Acesta este un mod foarte incitant si diferit de a te implica în actul de creatie. John a preluat ideea noastra chiar de la început si a scris un prim capitol exceptional. Abia astept sa vad cum se va termina proiectul. Cine stie, poate scenariul va câstiga un Oscar!"
• Fallon este responsabila pentru conceptul creativ, prin Andy Lockley, Art Director, responsabil de dezvoltarea creatiei acestei campanii.
• BLINKK este un colectiv anglo-francezo-libanez de fotografi si producatori, compus din Annelise Howard Phillips, Leila Naaman si Damien Laurent.
• John foloseste Blu-ray DiscTM de pe VAIO FZ pentru a verifica si pentru a aproba filmele, astfel ca modelul foarte usor Sony VAIO TZ transforma calatoria într-o placere, în timp ce joaca în piese în jurul lumii, fie ca este la Paris, New York sau Toronto.
Despre Sony:
Sony este producator de sisteme audio, video, de comunicatii si tehnologie a informatiei pentru utilizatorii individuali sau pentru uz profesional. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor si cele din zona online, Sony este pozitionat ca una dintre cele mai importante marci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzari consolidate anuale de 55,83 miliarde de euro (8296 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2007 si are aproximativ 163 000 angajati la nivel mondial.
În Europa, Sony a înregistrat vânzari consolidate de 13,71 miliarde euro (2038 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2007. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabila pentru afacerile cu produse electronice din Europa si a înregistrat vânzari consolidate de 9,12 miliarde de euro pentru aceeasi perioada.