Executivul a adoptat, ieri, un act normativ care facilitează promovarea ţării noastre în mediul online, la iniţiativa Ministerului Turismului, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Hotărârea de Guvern privind modificarea şi completarea HG 20/2012 privind aprobarea Programului Multianual de Marketing şi a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinaţiilor, Formelor şi Produselor Turistice, prevede posibilitatea realizării de noi mecanisme de promovare şi actualizează legislaţia din acest domeniu pentru ca România să fie promovată la nivel internaţional în cadrul unor campanii integrate de promovare, informează ministerul resort.
Noile tehnologii existente pe piaţă în domeniul promovării, în special în cazul promovării în mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care să facă posibilă oferirea de soluţii performante şi eficiente conform standardelor ridicate impuse de competitori, mai transmite Ministerul.
"Pentru ca promovarea României ca destinaţie să fie una eficientă, se urmăreşte realizarea următoarelor obiective principale:corelarea prevederilor hotărârii cu noile tehnologii existente pe piaţă şi categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor; utilizarea şi dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promoţional, în funcţie de piaţa ţintă a campaniei de promovare: publicitatea, promovarea vânzărilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare în ţară pentru liderii de opinie în domeniul turismului", mai arată sursa citată.
De asemenea, modificările aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului să contracteze studii de piaţă pentru ca promovarea să se adreseze cât mai punctual publicului ţintă.