Pentru prima dată, o agenţie de publicitate din România susţine integral 15 tineri creativi care vor avea acces la experienţa profesională completă a uneia din cele mai importante şcoli de comunicare din lume - Festivalul de la CANNES.
15 tineri viitori colegi de breaslă vor ajunge astăzi la CANNES, unde urmează să participe la toate seminariile şi workshop-urile organizate în incinta Palais du Festival. Timp de zece zile, cei 15 tineri selectaţi din pepiniera de talente a "Grădiniţei" vor fi alături de publicitari din toată lumea veniţi să asiste şi să facă parte din elita publicitarilor care se întâlnesc în fiecare an la festivalul de la CANNES pentru a-şi "fixa ceasurile" după aceeaşi oră comună a inovaţiei în comunicare.
Cei 15 tineri vor fi în acelaşi timp şi CANNES Reporters, practicând un tip de jurnalism la a cărui lansare festivalul de pe Riviera franceză a avut cu câţiva ani în urmă o contribuţie importantă prin promovarea sa ca şi "curent al viitorului" într-un moment în care nimeni nu îl credita - blogging-ul. Ei şi-au creat blog-ul colectiv "15 for CANNES" care poate fi accesat la adresa www.15forcannes.wordpress.com pentru a avea o interfaţă directă şi spontană cu publicul din România şi pentru a transmite în timp real impresii personale despre ceea ce au auzit şi au văzut la seminariile de la CANNES.
"Proiectul 15forCANNES este pentru generaţia tânără o şansă de a-şi creşte propria sa valoare şi de a impune idei şi tendinţe noi pe piaţă. Sunt 15 tineri despre care în mod sigur vom auzi curând în publicitatea din România. Împreună cu tineri de acest calibru ne-am angajat într-o "revoluţie tăcută" şi acesta este motivul pentru care TEMPO susţine proiectul Grădiniţei," declară Miguel Goncalves, Director de Creaţie al agenţiei şi project manager al "15forCANEES".
Printre cele mai aşteptate seminarii de anul acesta se numără "Manchester United and Sir Bobby Charlton - Creating the future of a legendary brand", "Y&R and Al Gore discuss a climate in crisis", "Ambient media - friend or foe?", "Creating time - the new currency of communication". Despre toate acestea dar şi despre alte teme care vor fi discutate la CANNES, cei 15 tineri români vor posta în timp real articole, imagini şi înregistrări pe blogul creat de ei în acest sens - www.15forcannes.wordpress.com.
"15forCannes" este un proiect iniţiat de Grădiniţa şi Biroul Cannes din România şi îşi propune să crească accesul tinerei generaţii de comunicatori la pregătire profesională de cea mai înaltă ţinuta. Anul următor, acest proiect va deveni internaţional.