Timişoreana, berea născută în prima fabrică de bere din România, anunţă schimbarea identităţii sale vizuale, prin stilizarea etichetei pentru diversele ambalaje - sticlă, PET şi CAN precum şi a unor elemente vizuale reprezentative - cum ar fi imaginea scutului sau referinţa istorică, anno 1718.
"Am urmărit să împrospătăm imaginea mărcii Timişoreana potenţând moştenirea istorică a celui mai îndrăgit brand local de bere . Rezultatul? O restilizare a imaginii Timişoreana, o marcă ce atestă, în felul acesta, pe lângă tradiţia de peste 300 de ani în producerea berii, un puternic simţ al vremurilor actuale." a declarat Harry Ioncică, Senior Brand Manager Timişoreana.
Elementele vizuale cărora li s-au adus îmbunătăţiri grafice sunt:
- eticheta: imaginea scutului şi cea a logo-ului sunt mărite pentru a sublinia atât valoarea - cheie a mărcii, tradiţia ca moştenire istorică, cât şi popularitatea de care se bucură marca în rândul românilor;
- imaginea fabricii de bere - mai atent reprezentată pe etichetă, într-o culoare mai vie- auriu aprins- pentru a spune mai clar povestea primei fabrici de bere din România, unde ia naştere Timişoreana în fiecare zi, o bere la fel de bună astăzi ca la 1718;
- figurarea pe toate ambalajele a medaliilor câştigate de Timişoreana de-a lungul timpului, ce îi atestă recunoaşterea naţională şi internaţională;
- Scutul a fost restilizat şi mărit pentru a aduce în prim plan moştenirea Timişoreana, şi anume pasiunea şi experienta pe care maeştrii berari o investesc în berea Timişoreana în fiecare zi;
- logotype-ul Timişoreana, mai modern şi mai stilizat.
Campania de schimbare a identităţii Timişoreana este susţinută de comunicare la raft, online şi suport outdoor, în perioada iunie - septembrie.
"Am păstrat toate elementele vizuale pe care se bazează comunicarea Timişoreana: culoarea albastră, referinţa istorică şi tradiţia, imaginea scutului cu anul înfiinţării şi am obţinut un ambalaj care păstrează proaspătă imaginea acestei beri de tradiţie." a mai declarat Harry Ioncică, Senior Brand Manager Timişoreana.
Despre Timişoreana
Fabricată încă de la 1718, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia maeştrilor berari ce şi-au lăsat amprenta de-a lungul timpului. Timişoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718. De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti - distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.
Timişoreana face parte din portofoliul de mărci al URSUS Breweries alături de: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Stejar, Ciucas, Reed"s şi Pilsner Urquell.
URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România, cu o cotă de piaţă estimată de 25,4%. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.500 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd"s, Timişoreana, Stejar, Ciucaş, şi Pilsner Urquell.
SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie în peste 60 de ţări de pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale cu poziţii de lider. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume de îmbuteliere a produselor Coca-Cola.
În exerciţiul financiar încheiat la 31 martie 2008, Grupul a raportat un profit ajustat înainte de impozitare de 3.639 milioane USD şi venituri de 21.410 milioane USD. SABMiller plc este cotată la bursele de valori din Londra şi Johannesburg.