Timişoreana, povestea berii continuă şi după 300 de ani

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 3 aprilie 2009

Prezent, trecut şi înapoi în prezent; aşa arată 300 de ani de poveste în cel mai nou spot pentru berea Timişoreana. Maestrul berar şi tradiţionalul butoi din lemn reprezintă liantul între cele trei secole de istorie Timişoreana.

Dacă butoaiele de lemn, păstrătoare ale berii Timişoreana la începuturile ei în 1718, ar vorbi, ar avea multe de spus. Şi cu siguranţă ar povesti despre oamenii care le-au stat în preajmă. "Povestea merge mai departe" prin butoiul de lemn care face legătura între trecut şi prezent, întorcându-se în mâinile maestrului berar. Aceasta este ideea noii campanii Timişoreana care a debutat în week-end-ul trecut.

"Întreaga comunicare Timişoreana este inspirată din viaţa mărcii, iar această nouă campanie continuă tradiţia. Este povestea celor care au desăvârşit berea de-a lungul secolelor: maeştrii berari. Ei sunt cei care au creat Timişoreana, prima fabrică de bere din România. Ei sunt cei care au perfecţionat timp de 300 de ani această bere, care a câştigat sufletul consumatorilor, fiind astăzi cea mai apreciată bere din România. Este modul nostru de a le mulţumi şi de a le preţui priceperea." spune Mihai Bonca, Senior Brand Manager Timişoreana.

Spotul este transmis în varianta de 30 de secunde, pe posturile naţionale de televiziune, fiind susţinut şi de materiale de comunicare în retail.

Fabricată încă de la 1718, berea Timişoreana aduce cu sine experienţa şi tradiţia maeştrilor berari ce şi-au lăsat amprenta peste ani. Timişoreana s-a născut în cea mai veche fabrică de bere din România, fiind atestată printr-un act petiţionar al magistratului oraşului Timişoara, care datează din 1 ianuarie 1718.

De-a lungul timpului, gustul său inconfundabil a fost recunoscut de specialişti - distincţii foarte vechi atestă acest lucru: bronz la expoziţia din Budapesta (1855), argint la expoziţia din Timişoara (1891) sau Grand Prix-ul expoziţiei din 1908.

În ultimii ani, Timişoreana a fost premiată cu aur şi distincţia Champion Lager Trophy în 2007 şi cu argint în 2008 la Australian International Beer Awards, al 2-lea concurs ca importanţă din lumea berii, iar la World Beer Championship în Statele Unite, a primit medaliile de argint (2007 şi 2008).

URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având peste 1.500 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd"s, Timişoreana, Stejar, Ciucaş şi Pilsner Urquell.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
IBC SOLAR
rpia.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

26 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4629
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2641
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9642
Gram de aur (XAU)Gram de aur382.8727

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
energyexpo.ro
cnipmmr.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb