Noile modele ale generaţiei Satellite de la Toshiba: U400, A300 şi P300 au fost lansate sub sloganul "Take a closer look" .
Ivan Dubel, business manager Toshiba Grecia, România şi Israel, a declarat citând sursele IDC că ponderea laptopurilor o va întrece pe cea a sistemelor de tip PC desktop până în anul 2011.
Pentru anul 2008 în România, Toshiba estimează o vânzare a 70.000 de unităţi laptop (vânzările înregistrate în primul semestru al anului 2008 fiind de aproximativ 13.000 de unităţi, cu aproximativ 87% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2007). În anul 2007, compania a înregistrat o cotă de piaţă de 10%, iar ţinta pentru 2008 este de a se ajunge la o cotă de piaţă de 20%.
În următorii doi ani, am putea asista la deschiderea unei reprezentanţe Toshiba dacă se vor adeveri predicţiile în materie de vânzări.
Opţiunile de configurare a laptop-urilor permit personalizarea fiecărui model în funcţie de cerinţele clientelei.
Procesoarele sunt cele mai recente versiuni ale Intel şi AMD CPU, iar capacitatea hard-disk-ului poate fi extinsă până la 640 GB, incluzând şi dual hard-disk support.
Modelul cel mai vândut este A 300 cu ecranul de 15,4 inchi WXGA TruBrite. Modelele A300 şi Satellite P300 au în dotare plăci grafice perfomante ("Latest ATI Mobility Radeon graphics technology"), difuzoare stereo Hardman Kardon şi Dolby Sound Room. Camera Web de 1,3 megapixeli are încorporat software-ul Toshiba Face Recogniton, care restricţionează accesul utilizatorilor neautorizaţi.
Când este oprit, laptopul poate fi de folosit: se poate încărca un telefon mobil, un PDA, un MP3 player, o consolă de jocuri sau orice alt dispozitiv. Conectivitatea este simplă şi sigură: antena Diversity oferă o conexiune stabilă şi sigură, reglând automat recepţionarea semnalului.
Garanţia cu care vin modelele este de 2 ani, iar aceasta poate fi extinsă până la o perioadă de 5 ani.