Furnizorul regional de software şi servicii, TotalSoft, estimează pentru 2007 o creştere a vânzărilor cu aproximativ 30% faţă de 2006, când a obţinut o cifră de afaceri de nouă milioane de euro, potrivit datelor furnizate de TotalSoft, citate de Rompres. De asemenea, pentru 2007 conducerea companiei intenţionează să îşi consolideze exportul produsului software Charisma în ţările din regiune astfel încât să atingă poziţia de lider regional.
Anul 2006 a însemnat pentru TotalSoft o cifră de afaceri de nouă milioane de euro obţinută atât din vânzările de pe piaţa românească cât şi din export, Charisma reprezentând aproximativ 50 la sută din totalul cifrei de afaceri.
Potrivit TotalSoft, compania a semnat recent un contract cu compania farmaceutică Elantis Farm din Chişinău (Republica Moldova) pentru implementarea produsului Charisma, proiectul urmând a se finaliza în luna martie. TotalSoft a reuşit să pătrundă până acum cu aplicaţiile Charisma în cinci ţări (Polonia, Serbia, Bulgaria, Grecia, Albania) şi, odată cu semnarea acestui contract, şi în Moldova.
Proiectul va coordona activitatea financiară a companiei (încasări, plăţi, rapoarte etc) pe fiecare divizie în parte. Un alt element important al contractului îl constituie achiziţia modulului de Warehouse Management care urmează să simplifice activitatea din depozit prin automatizarea tururor proceselor.
Proiectul cu Elantis Farm marchează prima implementare în afara graniţelor ţării, într-o firmă ce activează în domeniul distribuţiei produselor farmaceutice. Suita Charisma conţine aplicaţii de business destinate managementului financiar-contabil, resurselor umane, managementul farmaciilor şi activităţii de distribuţie produse farmaceutice sau sectorului medical.
Printre clienţii TotalSoft, pe această piaţă, se numără companii precum: GSK/ Europharm, Mediplus, Fildas, Labor Med, Eli Lilly, Farmexim sau A&G Med Trading.