Producătorul de lactate "Danone România" estimează o creştere de peste 10% a vânzărilor la iaurtul Nutriday Natural, ca rezultat al strategiei integrate de marketing din acest an. Astfel, compania a scos pe piaţă un iaurt cu o textură mai cremoasă obţinută prin aplicarea unei inovaţii tehnologice, explică Sophia Petrova, Brand Marketing Manager Danone România. Domnia sa a declarat: "Ca lider pe piaţa iaurturilor simple, cu o cotă de peste 40%, Nutriday răspunde permanent aşteptărilor şi nevoilor consumatorilor săi, aducând constant noutăţi. Astfel, ca rezultat al strategiei integrate de marketing din acest an, estimăm o creştere de peste 10% a vânzărilor".
Nutriday Natural este gama de bază din portofoliul de produse Danone, care include iaurturi clasice, de băut sau cu conţinut redus de grăsime şi care se adresează, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.
La începutul acestui an, GFK a efectuat un studiu de piaţă cantitativ prin metodologia "pack challenger" şi a testat mai multe variante de ambalaje pentru gama Nutriday. Obiectivul acestui studiu, la care au participat 600 de femei din mediul urban, cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, a fost alegerea ambalajului potrivit.
Prezentă la conferinţa Danone de lansare a noului Nutriday Natural, Dr. Julieta Cristescu, medic primar Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice, a declarat: "Iaurtul este unul dintre alimentele cele mai vechi, universale şi benefice pe care umanitatea le-a cunoscut; chiar are o istorie. În ultimul secol, felul în care ne hrănim s-a schimbat radical prin consumul de produse cu multe calorii şi valoare nutritivă scăzută, uneori chiar carenţate. Această conduită alimentară a dus la creşterea incidenţei unor boli determinate sau favorizate de stilul de viaţă. Vorbim despre obezitate, diabet zaharat, hipertensiune arterială şi chiar cancere digestive. Consumul zilnic de iaurt, sursă de calciu şi proteine, alături de fructe şi legume, bogate în vitamine şi fibre, reprezintă o soluţie pentru o alimentaţie corectă, prevenirea şi combaterea unor asemenea afecţiuni".
Oficialii Danone explică: "Nutriday aduce proteine de cea mai bună calitate, care conţin toţi aminoacizii esenţiali, pe care organismul uman nu îi poate sintetiza. Proteinele din iaurt sunt elemente nutritive de bază pentru menţinerea unui corp sănătos şi puternic, iar un pahar de Nutriday (140g) asigură 9% din necesarul zilnic de proteine. Un iaurt în fiecare zi reprezintă şi o sursă valoroasă de calciu şi fermenţi lactici activi, contribuind astfel la un stil de viaţă echilibrat."
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO. Anul acesta, marca Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.
DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.