Vânzări în creştere pentru Nutriday Natural de la "Danone"

M.M.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 15 mai 2009

Dr. Bogdan Ioachim, director comunicare, nutriţie şi ştiinţă Danone România alături de Dr. Julieta Cristescu medic primar Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice, explică importanţa consumului de iaurt.

Dr. Bogdan Ioachim, director comunicare, nutriţie şi ştiinţă Danone România alături de Dr. Julieta Cristescu medic primar Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice, explică importanţa consumului de iaurt.

Producătorul de lactate "Danone România" estimează o creştere de peste 10% a vânzărilor la iaurtul Nutriday Natural, ca rezultat al strategiei integrate de marketing din acest an. Astfel, compania a scos pe piaţă un iaurt cu o textură mai cremoasă obţinută prin aplicarea unei inovaţii tehnologice, explică Sophia Petrova, Brand Marketing Manager Danone România. Domnia sa a declarat: "Ca lider pe piaţa iaurturilor simple, cu o cotă de peste 40%, Nutriday răspunde permanent aşteptărilor şi nevoilor consumatorilor săi, aducând constant noutăţi. Astfel, ca rezultat al strategiei integrate de marketing din acest an, estimăm o creştere de peste 10% a vânzărilor".

Nutriday Natural este gama de bază din portofoliul de produse Danone, care include iaurturi clasice, de băut sau cu conţinut redus de grăsime şi care se adresează, prin diversitatea sa, tuturor membrilor familiei.

La începutul acestui an, GFK a efectuat un studiu de piaţă cantitativ prin metodologia "pack challenger" şi a testat mai multe variante de ambalaje pentru gama Nutriday. Obiectivul acestui studiu, la care au participat 600 de femei din mediul urban, cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, a fost alegerea ambalajului potrivit.

Prezentă la conferinţa Danone de lansare a noului Nutriday Natural, Dr. Julieta Cristescu, medic primar Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice, a declarat: "Iaurtul este unul dintre alimentele cele mai vechi, universale şi benefice pe care umanitatea le-a cunoscut; chiar are o istorie. În ultimul secol, felul în care ne hrănim s-a schimbat radical prin consumul de produse cu multe calorii şi valoare nutritivă scăzută, uneori chiar carenţate. Această conduită alimentară a dus la creşterea incidenţei unor boli determinate sau favorizate de stilul de viaţă. Vorbim despre obezitate, diabet zaharat, hipertensiune arterială şi chiar cancere digestive. Consumul zilnic de iaurt, sursă de calciu şi proteine, alături de fructe şi legume, bogate în vitamine şi fibre, reprezintă o soluţie pentru o alimentaţie corectă, prevenirea şi combaterea unor asemenea afecţiuni".

Oficialii Danone explică: "Nutriday aduce proteine de cea mai bună calitate, care conţin toţi aminoacizii esenţiali, pe care organismul uman nu îi poate sintetiza. Proteinele din iaurt sunt elemente nutritive de bază pentru menţinerea unui corp sănătos şi puternic, iar un pahar de Nutriday (140g) asigură 9% din necesarul zilnic de proteine. Un iaurt în fiecare zi reprezintă şi o sursă valoroasă de calciu şi fermenţi lactici activi, contribuind astfel la un stil de viaţă echilibrat."

Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO. Anul acesta, marca Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.

DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb