Vânzările brandului VW au crescut în iulie datorită avansului din Europa şi China

E.D.
Companii #Auto / 12 august 2014

Cel mai mare producător auto european, Volkswagen AG, a anunţat astăzi că şi-a majorat vânzările de automobile cu 4% în iulie, datorită îmbunătăţirii pieţei auto din Europa şi China, care a compensat declinul din America de Nord şi de Sud, transmit Dow Jones Newswires şi Reuters.

Vânzările de automobile şi SUV-uri ale brandului VW au urcat luna trecută la 491.600 unităţi, faţă de 472.800 unităţi în perioada similară din 2013. 

În primele şapte luni din acest an livrările au urcat cu 3,8%, la 3,56 milioane de vehicule.

"Încă ne confruntăm cu dificultăţi în unele regiuni", a avertizat Christian Klingler, director de vânzări al VW.

Compania a continuat să-şi extindă operaţiunile în China, înregistrând o creştere de 16% a vânzărilor brandului VW în regiunea Asia-Pacific în primele şapte luni ale anului, din care 1,6 milioane de vehicule au fost livrate în China, un avans de 18% faţă de perioada similară din 2013.

În Europa, Volkswagen a vândut un milion de vehicule în perioada ianuarie-iulie 2014, în creştere cu 2,9% faţă de perioada similară din 2013, mai mult de jumătate din maşini fiind livrate în Europa Occidentală. În schimb, vânzările brandului VW au scăzut cu 5,6%, la 146.300 unităţi, în Europa de Est, şi cu 16% în Rusia.

Livrările au înregistrat un declin de 14% în SUA şi de 20% în America de Sud.

În perioada aprilie-iunie 2014, profitul înainte de taxe şi dobânzi s-a redus cu 3,1%, la 3,33 miliarde de euro (4,46 miliarde de dolari), de la 3,44 miliarde de euro în trimestrul doi din 2013, din cauza volatilităţilor de pe pieţele emergente, în timp ce analiştii se aşteptau la 3,31 miliarde de euro.

Veniturile VW au scăzut cu 2,2%, la 51 miliarde de euro.

Profitul operaţional al brandului VW a scăzut în primul semestru din acest an cu 32%, la 1,01 miliarde de euro. 

Anul acesta, titlurile companiei germane au scăzut la bursă cu 13%, evaluând compania la 83,7 miliarde de euro.

Toyota a rămas şi în primul semestru din 2014 lider al vânzărilor pe plan mondial, urmată de Volkswagen, care a reuşit să urce pe locul doi, depăşind General Motors (GM), afectat de rechemările masive la service.

În perioada ianuarie-iunie 2014, vânzările producătorului auto nipon, care includ şi diviziile Hino Motors şi Daihatsu Motor, au urcat la 5,097 milioane de vehicule, în creştere cu aproape 4% faţă de primul semestru din 2014, pe fondul majorării livrărilor în Asia, SUA şi Europa. 

Grupul auto german Volkswagen a vândut în primul semestru din acest an 4,97 milioane de vehicule, depăşind producătorul auto american General Motors, care a livrat 4,92 milioane de unităţi. 

Obiectivul strategic al celor de la Wolkswagen este ca, până în 2018, să devanseze General Motors şi Toyota Motor pentru a deveni cel mai mare producător auto din lume. 

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb