Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut uşor în perioada aprilie-decembrie, primele nouă luni ale anului fiscal 2011-2012, la 512 milioane lire sterline (611 milioane euro), de la 519 milioane lire în aceeaşi perioadă din 2010, reiese dintr-un raport prezentat ieri de grupul britanic, citat de Mediafax. În trimestrul al treilea al anului fiscal, adică trimestrul al patrulea calendaristic din 2011, veniturile din servicii ale Vodafone România au coborât cu 2,5% faţă de nivelul din perioada corespunzătoare a anului anterior, de la 172 milioane de lire la 167 milioane lire sterline (circa 200 milioane euro).
În perioada iulie-septembrie, trimestrul doi al anului fiscal, Vodafone România a înregistrat venituri din servicii de 175 milioane lire.
Vodafone România a încheiat anul 2011 cu 8,327 milioane de clienţi, în scădere cu 3,1% faţă de nivelul din septembrie, respectiv cu 15% raportat la sfârşitul anului 2010, declin determinat în principal de deconectarea utilizatorilor prepay inactivi.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a crescut la 7,3 euro în ultimul trimestru calendaristic din 2011, al treilea trimestru al anului fiscal 2011-2012, de la 7,2 euro în perioada iulie-septembrie, respectiv 6,2 euro în perioada corespunzătoare din 2010, potrivit datelor anunţate de Vodafone.
Astfel, indicatorul ARPU a urcat cu 9,3% în trimestrul al patrulea calendaristic faţă de aceeaşi perioadă din 2010. Din totalul clienţilor la 31 decembrie, 41% reprezentau abonaţi, iar 59% utilizatori în regim prepay, pe bază de cartelă.