Grupul "Volkswagen AG" (VW) nu are planuri de vânzare a brandurilor "Bentley" sau "Bugatti", a afirmat, joi, şeful celor două branduri de lux, Oliver Blume, transmite Reuters.
"Nu luăm în considerare niciun fel de vânzări", a declarat Oliver Blume, care este şi şeful producătorului de maşini sport "Porsche".
Cooperarea dintre "Porsche" şi "Bentley" a dus la economii de costuri anuale mai mari decât cele 100 de milioane de euro vizate iniţial, a adăugat oficialul VW.
Speculaţiile privind "Bentley" şi "Bugatti" au apărut după ce "Volkswagen" a decis să-şi reevalueze opţiunile, inclusiv o posibilă vânzare a producătorului italian de motociclete Ducati, pentru a finanţa reorganizarea grupului, în urma scandalului emisiilor poluante (Dieselgate), potrivit Agerpres.
"Volkswagen" face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, după ce a recunoscut că, în perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 500.000 în SUA) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul "Volkswagen" este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, "Lamborghini", "Skoda", "Seat", "Bentley", "Audi" şi "Bugatti", dar şi camioanele "MAN" şi "Scania".