Wizrom Software a înregistrat o dublare a cererii de soluţii software din partea companiilor de manufacturing în prima jumătate a anului, ceea ce a dus la o creştere de 5% a cifrei de afaceri a grupului Wizrom în această perioadă, la 3,3 milioane de euro, estimarea pentru T3 fiind de asemenea optimistă, arată un comunicat al companiei remis astăzi redacţiei.
Potrivit documentului, această creştere s-a înregistrat pe fondul creşterii nevoii de viteză şi acurateţe în gestionarea comenzilor de la beneficiarii exporturilor româneşti în străinătate.
"Lunga perioadă de incertitudine economică ce a urmat crizei economice, marcată de stagnarea cererii interne, a generat efecte neaşteptate în industrie. Obligate de stagnarea cererii interne, firmele de manufacturing s-au orientat către export, ceea ce le-a adus nu numai supravieţuirea, ci şi o neaşteptată prosperitate. La pachet, a venit nevoia de aplicaţii software cu care să gestioneze comenzile de la clienţii din afară", transmit reprezentanţii companiei.
"Această vară a fost marcată de o activitate foarte intensă, în sensul că pe lângă contractele de mici dimensiuni, am ajuns la o rată de mai mult de un contract de anvergură pe săptămână, un record absolut pentru ultimii şase-şapte ani. În general, un proiect de anvergură implică implementarea unei combinaţii de soluţii de tip ERP, BI, CRM, WMS, SFA şi altele, în funcţie de solicitările clienţilor", a declarat Adrian Bodomoiu, Director General al grupului Wizrom, compania cu cel mai mare număr de clienţi ERP în România.
Pe lângă manufacturing, al doilea segment care a contribuit la creşterea grupului de companii Wizrom a fost şi este domeniul auto, unde competiţia dintre dealerii şi service-urile auto a generat o cerere de software de gestiune a bazelor de clienţi.
Creşterea veniturilor şi menţinerea ritmului de noi contracte se datorează şi posibilităţii de licenţiere de tip Software-as-a-Service (SaaS) în loc de sistemul de licenţiere tradiţional, ceea ce permite defalcarea investiţiei în rate lunare. În plus, se conturează şi o tendinţă interesantă în rândul managerilor care utilizează ERP:
"Am remarcat reorientarea utilizatorilor de ERP de la analiza istorică şi de cuantificare la cea de predicţie şi organizare, pentru a creşte eficienţa companiei. Practic, managerii nu mai folosesc ERP doar pentru a măsura ce a fost, ci şi pentru a eficientiza activitatea curentă şi a planifica viitorul", a explicat directorul general al grupului Wizrom.