Xerox lansează două produse software, Equitrac şi ScanFlowStore, care contribuie la gestionarea eficientă a documentelor din cadrul companiei şi echilibrează utilizarea resurselor în procesul de imprimare. Produsele sunt destinate echipamentelor multifuncţionale de birou.
Equitrac este o soluţie pentru urmărirea circuitului documentelor din companii, controlul costurilor de imprimare, maximizarea eficienţei echipamentelor şi asigurarea securităţii datelor din documente.
Acesta este disponibil în două versiuni: Equitrac Office 4, special conceput pentru companii şi Equitrac Express 4 destinat mediului educaţional, bibliotecilor şi universităţilor. Versiunea Office permite observarea modului în care echipamentele de imprimare din cadrul unei companii sunt utilizate de către angajaţi, care dintre acestea sunt suprasolicitate sau subsolicitate, alocarea cheltuielilor pe fiecare departament în parte şi fixarea unor drepturi limitate de imprimare pentru utilizatori.
Equitrac Express 4 oferă universităţilor, şcolilor şi bibliotecilor posibilitatea de a urmări, analiza şi taxa studenţii, profesorii sau personalul care imprimă documente la toate echipamentele din campus, indiferent de mărimea acestuia.
ScanFlowStore este un software care permite crearea de arhive digitale direct de pe un echipament multifuncţional Xerox. Conversia documentelor fizice se poate face în format TIFF, JPEG, PDF şi PDF Searchable, în funcţie de nevoile utilizatorilor. Unul dintre principalele avantaje ale fişierelor PDF sau PDF Searchable, este posibilitatea de a căuta un document în funcţie de conţinutul acestuia sau a unor cuvinte cheie. Astfel, utilizatorii vor imprima exact informaţiile necesare din fişierele stocate în memoria dispozitivului.
Alte funcţii importante ale soft-ului ScanFlowStore sunt Scan 2 Email, pentru trimiterea documentelor scanate direct către o adresă de email, Scan-to-print, pentru imprimarea unui document scanat pe o altă imprimantă aflată în aceeaşi companie şi integrare cu o serie de aplicatii de tip ERP/CRM cum ar fi: Microsoft Sharepoint Portal Server, Lotus Notes, e-Synergy, Microsoft Navigation etc.
Xerox România şi Republica Moldova este subsidiară a companiei Xerox, având o activitate pe piaţa locală de 40 de ani. Compania oferă servicii complete de management al documentelor pentru clienţii săi, asigurând un set de beneficii precum reducerea costurilor, preluarea riscurilor de către Xerox şi optimizarea proceselor de business care includ documente. Alături de cei 6 distribuitori, 27 de concesionari şi peste 180 de reselleri autorizaţi, Xerox România şi Republica Moldova oferă atât companiilor, cât şi clienţilor individuali soluţii, echipamente şi media de tipărire pentru administrarea eficientă a documentelor.