Herbalife Ltd. a înregistrat în trimestrul al III-lea al anului 2009 vânzări nete de 600,2 milioane dolari, cu doar 0,3% mai mici faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008, se arată într-un comunicat al companiei.
Pentru trimestrul încheiat în 30 septembrie 2009, compania a raportat un profit net de 57,9 milioane dolari, comparativ cu 58,1 milioane dolari cât a fost profitul înregistrat în trimestrul al III-lea al anului 2008, aceste descreşteri fiind determinate mai ales de evoluţia cursurilor valutare la nivel internaţional.
"Excluzând fluctuaţiile de curs valutar, putem vorbi de o creştere în vânzări de 7,5 procente, ceea ce arată că ditribuitorii noştri reuşesc să convingă tot mai mult prin noul model de business bazat pe consumul zilnic de produse nutritive. Privind spre anul 2010, multe dintre pieţele noastre cheie au demonstrat succesul trecerii la acest model", a declarat Michael O. Johnson, Chairman and Chief Executive Officer al Herbalife Ltd.
În primele 9 luni ale anului, compania a avut un cash-flow operaţional de 227,3 milioane dolari, a plătit dividende de 36,7 milioane dolari şi a investit 42,1 milioane dolari în cheltuieli de capital. Balanţa nivelului net de creanţe ale companiei la sfârşitul celui de-al III lea trimestru al anului a fost de 94,4 milioane dolari, reflectând o îmbunătăţire cu 106,3 milioane dolari faţă de decembrie 2008.