Kraft Foods România anunţă câştigarea poziţiei de lider pe categoria de biscuiţi la numai câteva luni de la lansarea pe piaţa locală a brandurilor internaţionale Oreo, TUC, Belvita Start şi Milka (biscuiţi), potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
65 milioane de pachete de biscuiţi Belvita Start au fost vândute pe piaţa românească de la lansarea produsului în luna aprilie 2010. În perioada iunie-august, 1 milion de consumatori români au încercat cel puţin o dată Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consumă Belvita Start lunar.
"Vânzările Belvita Start în România au depăşit aşteptările noastre, devenind într-un timp scurt unul dintre cei mai vânduţi biscuiţi din ţară. Belvita Start este unul dintre brandurile cheie care au contribuit la obţinerea de către Kraft Foods România a primei poziţii ca şi cotă de piaţă valorică în România pe segmentul biscuiţilor, într-o perioadă scurtă de timp. Suntem convinşi că această evoluţie extraordinară va continua şi că, până la finele anului, Belvita Start îşi va menţine creşterea în vânzări", a declarat Gerard Chandran, Managing Director Kraft Foods România.