"Arobs Transilvania" a resimţit, în prima jumătate a anului, o creştere pe piaţa locală a cererii pentru soluţii software de monitorizare a flotei auto şi de automatizare a forţei de vânzări. Compania mizează, astfel, pe un avans de peste 30% al afacerilor pe acest segment până la finele lui 2010, arată un comunicat remis redacţiei. Astfel, pentru întreg anul, compania clujeană estimează un avans cu 10% a cifrei de afaceri comparativ cu 2009, la 7 milioane de euro.
"Există tot mai multe companii care apelează la acest gen de soluţii pentru a-şi eficientiza cât mai mult activitatea şi a-şi reduce costurile", a declarat Voicu Oprean, directorul general şi fondatorul "Arobs Transilvania", subliniind că, pentru acest an, mizează pe un avans cu 15 - 20% al numărului de clienţi pentru softurile promovate pe plan local.
Domnia sa a mai spus că, în acest an, 30% din ponderea cifrei de afaceri va fi deţinută de linia de business a sistemelor de navigaţie, 25% de soluţiile software dedicate pieţei interne şi 45% de outsourcing. "În 2009, aplicaţiile software dedicate pieţei locale reprezentau doar 20% din cifra de afaceri, însă, pentru acest an, mizăm pe o creştere cu 5% a ponderii lor, datorită cererii tot mai mari pe acest segment", a adăugat Voicu Oprean.
Astfel, până la finele acestui an, soluţiile special create pentru piaţa locală vor contribui cu 1,75 milioane de euro la cifra de afaceri a "Arobs Transilvania", după ce, în 2009, au realizat venituri de 1,3 milioane de euro.
Doar pentru soluţia TrackGPS numărul clienţilor societăţii a crescut, de la începutul anului, de la 450 la peste 500. Pe lângă contextul economic actual, principalul motiv al acestei evoluţii este introducerea variantei de închiriere pe doi sau trei ani a soluţiei, nemaifiind necesară o investiţie iniţială, ci doar plata unui abonament care permite accesul la aplicaţie, a declarat Voicu Oprean. Domnia sa estimează că acest soft va fi cel mai bine vândut produs din portofoliul companiei în 2010.