Campanie nouă de marketing pentru brandul Coca-Cola

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 29 ianuarie 2010

"Coca-Cola" lansează, luna aceasta, în România, o nouă campanie integrată de marketing dezvoltată la nivel mondial pentru brandul propriu - "Deschide şi savurează fericirea".

Anca Năstase, director de brand al Coca-Cola în România, spune: "De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a încercat întotdeauna să exprime o viziune pozitivă şi optimistă asupra lumii. Campania "Deschide şi savurează fericirea" este construită pe acest fundament, demonstrându-ne că, deşi trăim o viaţă modernă, stresantă şi plină de provocări, există multe momente de fericire pe care putem să ni le creăm şi pe care le putem împărtăşi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vieţii moderne."

Prin intermediul acestei campanii, oficialii companiei invită oamenii să deschidă o sticlă de Coca-Cola şi să împărtăşească un strop de fericire... să deschidă un dialog, să trimită un mesaj, să facă o glumă, să înceapă un joc, să fredoneze o melodie care îi place... să se bucure de plăcerile simple ale vieţii."

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume aproape 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.6 miliarde de porţii pe zi. Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător, conservarea resurselor şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb