"Coca-Cola" lansează, luna aceasta, în România, o nouă campanie integrată de marketing dezvoltată la nivel mondial pentru brandul propriu - "Deschide şi savurează fericirea".
Anca Năstase, director de brand al Coca-Cola în România, spune: "De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a încercat întotdeauna să exprime o viziune pozitivă şi optimistă asupra lumii. Campania "Deschide şi savurează fericirea" este construită pe acest fundament, demonstrându-ne că, deşi trăim o viaţă modernă, stresantă şi plină de provocări, există multe momente de fericire pe care putem să ni le creăm şi pe care le putem împărtăşi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vieţii moderne."
Prin intermediul acestei campanii, oficialii companiei invită oamenii să deschidă o sticlă de Coca-Cola şi să împărtăşească un strop de fericire... să deschidă un dialog, să trimită un mesaj, să facă o glumă, să înceapă un joc, să fredoneze o melodie care îi place... să se bucure de plăcerile simple ale vieţii."
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume aproape 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.6 miliarde de porţii pe zi. Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător, conservarea resurselor şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).