Suma totală pe care intenţionează să o investească, anul acesta, societatea petrolieră "MOL România" este de aproximativ 20 de milioane de euro, din care 5 milioane de euro sunt destinate rebranding-ului celor 42 de staţii Agip achiziţionate de la compania italiană "Eni".
"Anul acesta intenţionăm să investim, în total, circa 20 de milioane de euro în tot ceea ce înseamnă reţeaua noastră, îmbunătăţiri logistice şi servicii", a declarat ieri, la Budapesta, directorul executiv al "MOL România", Kinga Daradics, adăugând: "În această sumă sunt incluse şi cele 5 milioane de euro de pe partea de rebranding al fostei reţele concurente Agip, pe care am preluat-o la începutul lunii februarie".
Doamna Daradics a menţionat că "MOL România" va deschide, în acest an, un total de 12 benzinării în ţara noastră, independente de cele preluate de la "Eni".
Oficialul MOL a precizat: "Din cele 12 staţii, opt sunt prevăzute pe tronsoane de autostradă. Ne păstrăm ritmul de anul trecut, când am inaugurat tot 12 staţii, cu o investiţie de aproape 11 milioane de euro".
Compania petrolieră a lansat şi un concept nou la nivel regional, proiectul Fresh Corner, prin care MOL oferă posbilitatea celor care alimentează în staţiile sale, să achiziţioneze produse alimentare proaspete, sortimente de cafea şi o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă.
Acest proiect, lansat în iulie la Ploieşti, este prezent în cinci benzinării MOL din România, respectiv în 28 de staţii de alimentare din regiune.
Directorul general al "MOL România" a mai afirmat că societatea pe care o conduce a înregistrat, în primul semestru din anul curent, o creştere cu 13% a volumului vânzărilor de carburanţi şi estimează că tendinţa de creştere se va menţine pe întreg anul curent.
"Vedem o anumită revigorare a cererii", a subliniat oficialul MOL, menţionând că la baza acestei evoluţii stau mai mulţi factori, precum: revenirea vânzărilor de maşini noi, redresarea consumului, în general, respectiv creşterea PIB.
• "Trebuie să fim conştienţi că nu fiecare oportunitate este bună"
"MOL România" nu are, în prezent, în atenţie, un proiect de achiziţii. Kinga Daradics afirmă: "Achiziţiile depind de oportunităţi. Este de datoria noastră să vedem care sunt oportunităţile de pe piaţă, dar trebuie să fim conştienţi că nu fiecare oportunitate este una bună".
Oficialul companiei a precizat că, pentru orice tip de achiziţie există criterii foarte stricte de evaluare şi, dacă un proiect trece de acest filtru, atunci este considerat o oportunitate.
"În momentul de faţă nu suntem în stadiul să putem să spunem că avem un proiect de achiziţie", a conchis directorul "MOL România".
Kinga Daradics: "Sperăm ca 2015 să fie un an cu plus pe partea de cerere de combustibili".
•
Investiţiile totale ale MOL în România depăşesc 200 de milioane de euro.