Producătorul român de pantofi Denis a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul precedent, când încasările s-au situat în jurul valorii de 7,8 milioane de euro, au anunţat, astăzi, reprezentanţii firmei, într-o conferinţă de presă.
Anul trecut, Denis a inaugurat 4 magazine, dintre care 2 în Capitală, investind 5 milioane de euro, direcţionaţi către zona de producţie şi retail.
Ana Cornea, manager şi acţionar al Denis România, a declarat: "Investiţia pentru un magazin este, în medie, de 150 de mii de euro, dacă includem şi stocurile de marfă. Sumele diferă, însă, în funcţie de suprafaţă. Cel mai mare buget l-a avut magazinul Denis din Kiev în care am investit 250 de mii de euro".
Produsele cele mai vândute anul trecut au fost pantofii, numărul total de perechi achiziţionate de către clienţi fiind de 150 de mii.
"Un pas fundamental în maturizarea brandului a fost făcut prin înfiinţarea unei noi linii de marochinărie şi accesorii. Investim foarte mult în creaţie şi tehnologie de ultimă oră. Vorbim de aproximativ 15% din cifra de afaceri. Colaborăm cu designerul italian Davide Vaccari de mai bine de 5 ani, el fiind cel care şi-a pus amprenta pe colecţiile celor trei branduri ale companiei, Denis, Why Denis şi Anna Cori & All Shoes", a mai arătat Ana Cornea.
Înfiinţat acum peste 25 de ani, Denis este un producător român de pantofi care deţine o fabrică modernă în Suceava. În prezent, reţeaua de magazine numără 35 de unităţi, dintre care trei în Kiev (două magazine Denis şi unul WhyDenis). La Fabrica Denis şi în reţeaua de magazine Denis Shoes, lucrează 420 de angajaţi.