Retailer-ul online eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days, în mai compania urmând să depună o solicitare către autorităţile de reglementare a concurenţei privind preluarea controlului asupra Fashion Days, companie deţinută de Naspers.
"Este un moment important în dezvoltarea eMAG şi vom aduce beneficii importante tuturor clienţilor noştri. Oamenii din spatele Fashion Days pun foarte multa pasiune, sunt foarte talentaţi, şi ne dorim ca împreună cu experienţa în comerţ online a colegilor din eMAG să ne dezvoltăm mai repede în regiune", spune Iulian Stanciu, acţionar şi director general eMAG.
De această tranzacţie vor beneficia ambele companii: Fashion Days îşi va continua dezvoltarea cu ajutorul strategic din partea eMAG, iar eMAG va beneficia de expertiza în fashion, parteneriate strategice şi baza de clienţi a Fashion Days. Biroul central al Fashion Days va fi mutat la Bucureşti.
În ultimii 14 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente către client, manifestată prin servicii care au creat noi standarde în piaţă, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanţia Plus şi Deschiderea coletului la livrare. eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferenţiate pe categorii de angajaţi, precum şi cea mai mare Academie din mediul privat. Totodată, eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentaţi în business-ul internaţional.
Fashion Days este cea mai mare destinaţie de shopping online din România şi Europa de Est, parte a grupului Naspers. Celor peste 8 milioane de utilizatori, Fashion Days le oferă zilnic mai mult de 200.000 de produse, 100% originale de la peste 500 branduri internaţionale.