Epson, lider mondial în realizarea de produse inovatoare în domeniul imaginii - imprimante, proiectoare şi LCD-uri, susţine expoziţia de fotografie METROART, vernisată de clubul Fotografa.ro, în data de 12 februarie, ora 12:00, la staţia de metrou Victoriei 1.
Ciprian Barangă, National Sales & Marketing Manager Epson România & Bulgaria consideră că prin astfel de acţiuni compania poate sprijini realmente dezvoltarea artei fotografice din România, transmiţând, totodadă, valoarea unui print de calitate atât fotografilor, cât şi publicului larg.
Expoziţia "Metroart", desfăşurată în perioada 12 februarie -12 martie 2010, conţine 40 de imagini ce prezintă o lume de lumini fugare, siluete anonime şi mistere, transpusă în fotografie.
Lucrările care vor fi expuse au fost tipărite cu imprimanta Epson Stylus Pro 3880, în format A2 (60cm x 40 cm). Epson Stylus Pro 3880 foloseşte 9 cartuşe individuale de cerneală Epson UltraChrome K3, inclusiv Vivid Magenta, pentru o gamă cromatică foarte largă şi o rezistenţă excelentă la acţiunea luminii. În plus, imprimanta are trei cartuşe de negru care oferă gradaţii fine ale nuanţelor de gri, iar datorită comutării automate între negru foto şi negru mat, se obţin cele mai bune rezultate pe media de tipărire aleasă, precizează comunicatul companiei.
Grupul Epson, condus de Seiko Epson Corporation cu sediul central în Japonia, este o reţea formată din 70.000 angajaţi în 108 de companii în toată lumea. Cu o forţă de muncă alcătuită din 2,400 angajaţi, vânzările Epson Europa în anul fiscal 2008 au fost de 1,569 milioane de euro.