Euromedic România îşi schimbă numele în Affidea, aliniindu-se procesului de rebranding de la nivelul Grupului Affidea din care face parte.
Affidea este un operator european în domeniul radiologiei imagistice de înaltă performanţă, medicinei nucleare şi tratament al cancerului.
"Avem un nume nou, clădit pe valori consolidate în timp. Acest pas vine în mod firesc după o perioadă de dezvoltare susţinută atât pe piaţa serviciilor medicale din Europa cât şi pe cea din România. Medicii cunosc istoria companiei noastre şi au încredere că le oferim pacienţilor cele mai înalte standarde de îngrijire, cu tehnologii moderne de diagnostic imagistic. Este o relaţie de încredere construită în mulţi ani, cu toţii împărtăşind aceeaşi credinţă şi anume că sănătatea e mai importantă decât toate.
Acest rebranding semnifică o consolidare a Grupului Affidea pe plan internaţional, sub un nou brand, unic în Europa, care reuneşte valorile de bază ale companiei şi, în acelaşi timp, reprezintă o reînnoire a angajamentelor noastre faţă de medici şi pacienţi.
Odată cu acest rebranding, avem în vedere noi planuri de dezvoltare pe piaţa românească şi investiţii continue în cele mai noi tehnologii de pe plan mondial. Vom continua să consolidăm valorile care ne-au transformat în cel mai mare şi de încredere furnizor de servicii medicale de diagnostic imagistic şi tratament al cancerului din Europa. Pe aceleaşi valori va continua să crească şi să se dezvolte noul nostru brand, Affidea", a declarat Radu Gorduza-Lupu, CEO Affidea România.
Noua strategie de brand a fost coordonată la nivelul Grupului Affidea de Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director, iar la crearea noului brand şi-a adus contribuţia Peter Economides, strategic brand creator, cu o experienţă vastă în cele mai importante agenţii globale de marketing, precum McCann Erickson, TBWA, care a contribuit, printre altele, la campania "Think Different" a companiei Apple, dar în acelasi timp a colaborat îndeaproape cu brand-uri precum Audi, Nesle, Coca-Cola si L'Oreal.
"Avem un model de business solid, un sistem inovator de livrare a serviciilor medicale, reputaţi profesionişti din toată Europa, o reţea extinsă şi afiliaţi de renume, dar mai ales un acţionariat puternic şi angajat în a susţine viziunea pe care ne-am asumat-o cu totii. Toate acestea ne îndreptăţesc să privim cu încredere viitorul.
Valorile consolidate în timp se regăsesc în noul nostru brand, Affidea, care ne va întări profilul unui jucător unic pe plan internaţional, cu servicii medicale de excelenţă în domeniul diagnosticului imagistic şi tratament al cancerului. Vom îmbrăţişa schimbarea în tot ceea ce facem, dar nu ne vom abate niciun moment de la valorile noastre. Alinierea la noul brand, Affidea, va avea loc la nivel european pe tot parcursul anului 2015", a precizat Michal Korczeniewski, Corporate Marketing Director al Grupului Affidea.
Noul logo a fost realizat de compania de design Beetroot Design Group din Grecia şi conţine două elemente definitorii pentru misiunea Affidea: cercul, simbolizand empatia, iar linia - profesionalismul şi perfecţiunea.
Deţinut de Waypoint Capital, Affidea Group este furnizor de servicii medicale de radiologie imagistică de înaltă performanţă, medicină nucleară şi tratament al cancerului din Europa, cuprinzând 153 de centre medicale în 14 ţări (Polonia, Ungaria, România, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Grecia, Italia, Turcia, Republica Cehă, Portugalia, Irlanda, Bulgaria, Elveţia şi Lituania), reunind 3000 de profesionişti, dintre care peste 800 de doctori.
În România, Affidea este prezentă de 13 ani şi oferă pacienţilor servicii medicale de diagnostic imagistic, adresând patologii multiple şi complexe în neurologie, cardiologie, ortopedie, endocrinologie, urologie, oncologie, medicină internă, ORL, gastroenterologie, pneumologie, dar şi servicii de medicină nucleară şi PET/CT acoperind patologia oncologică şi contribuind la diagnosticul în fază incipientă al acestei afecţiuni, oferind o şansă reală pacienţilor.
Centrele de diagnostic şi tratament Affidea România reprezintă o investiţie de peste 30 de milioane de euro.