Meda Prod, unul dintre jucătorii importanţi pe piaţa românească de mezeluri, a înregistrat în primele şase luni ale acestui an, rezultate pozitive pe o piaţă afectată de criza economică.
Astfel, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 44%, ajungând la 11,526,256 de euro, iar profitul net al companiei a atins valoarea de 371.320 de euro, ceea ce înseamnă un avans de 25% faţă de anul 2008, susţin reprezentanţii companiei.
"Suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute în condiţiile economice actuale şi într-o piaţă în uşoară scădere. Investiţiile şi eforturile constante şi-au atins scopul şi am reuşit să ne îndeplinim obiectivele fixate la început de an. De asemenea, aceste creşteri demonstrează că am reuşit să ne consolidăm poziţia pe piaţă şi să ne fidelizăm consumatorii", a precizat Florin Rizea, director general Meda Prod.
Acesta a continuat, spunând că "ne aşteaptă o perioadă mai dificilă, dar sperăm să ne păstrăm rezultatele pozitive obţinute până acum şi la sfârşitul anului. Vom continua investiţiile în linia de producţie, dar vom creşte şi prezenta în magazinele de profil. De asemenea, ne vom lărgi portofoliul de produse prin lansarea unor sortimente noi, astfel încât să oferim consumatorilor o gamă cât mai variată şi complexă de produse", a mai adăugat Rizea.
Meda Prod şi-a continuat şi în 2009 trendul ascendent pe care s-a aflat în 2008 şi, şi-a propus pentru acest an, o cotă de piaţă de 3,6% la nivel naţional.