Grupul Payzone România, activ pe piaţa europeană de plăţi electronice cu numerar neagă informaţiile conform cărora filiala din ţara noastră va fi vândută, se arată într-un comunicat de presă al companiei, remis redacţiei. Cristina Constantin, director comercial al filialei "Payzone" în ţara noastră, precizează că afacerea din România este un joint venture şi orice tranzacţie de asemenea anvergură trebuie discutată în prealabil de către acţionariat. Totodată, Cristina Coman a spus: "Până la acest moment, nu există exprimată nicio astfel de intenţie din partea acţionariatului majoritar".
Compania este în plină expansiune pe piaţa din România, iar faptul că afacerea de aici ar fi evaluată la o valoare dublă faţă de Franţa, Italia şi Spania este o dovadă a potenţialului zonei, este de părere Cristina Constantin. Domnia sa a adăugat că acest business nu este, încă, de vânzare.
Reacţia Payzone România vine ca urmare a unei informaţii apărute în presa irlandeză, preluată şi de o parte din presa românească, conform căreia, compania-mamă, "Payzone Plc" ar putea vinde către compania franceză "Proximania", filialele din Franţa, Spania, Italia, Polonia, precum şi pe cea din România, pentru o sumă de aproximativ 50 de milioane de lire sterline.
Într-un comunicat transmis Bursei de la Londra, Payzone Plc confirmă că a primit o serie de propuneri de la terţi interesaţi în achiziţionarea filialelor din Spania, Italia şi Franţa, propuneri care în prezent sunt analizate pentru a vedea dacă sunt în interesul acţionarilor, "însă nu există nicio certitudine ca discuţiile ce se poartă în prezent vor conduce la o tranzacţie".
În ţara noastră, Payzone operează din anul 2005 şi deţine peste 11.000 de terminale, având relaţii comerciale cu peste 2.200 de distribuitori şi parteneri de retail.