"LaborMed Pharma" vizează pentru 2007 vânzări de 35 de milioane de euro

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Companii #Sănătate / 8 martie 2007

Creştere de 33% pentru "LaborMed Pharma" în 2006

LaborMed Pharma a înregistrat vânzări de 26 milioane euro în 2006, în creştere cu 33% faţă de 2005, demonstrând o dinamică superioară mediei pieţei farmaceutice de anul trecut (33% faţă de 23% media valorică, respectiv 21% fată de 7% în volum). Aceste rezultate au împins compania în topul primelor 15 companii farmaceutice din România, rămânând singurul producător privat local prezent în acest top în 2006.

Xeni-Camelia Dicu, director general LaborMed Pharma, a declarat: "Rezultatele din 2006 ne permit să facem previziuni optimiste în ceea ce priveşte anul 2007, care va marca o serie de premiere importante pentru LaborMed Pharma. O bună parte din investiţiile din 2006 au fost orientate către finalizarea celei mai moderne fabrici de medicamente din România, investiţie pe care LaborMed Pharma a iniţiat-o în 2005. Fabrica va deveni funcţională în a doua jumătate a anului. Anul acesta vom aduce medicilor şi pacienţilor şi un număr de 7 noi medicamente din categoria celor eliberate pe bază de prescripţie medicală. Aceste produse sunt rezultatul unor investiţii susţinute în cercetare. Numai în 2006, acestea s-au ridicat la 1,5 milioane de euro, respectiv 7% din venituri. Este o cifră importantă pentru un producător de generice din România şi o proporţie aproape egală cu cea alocată de producătorii de medicamente originale. Planurile noastre pentru 2007 urmăresc menţinerea LaborMed Pharma în topul producătorilor de medicamente cardio-vasculare şi continuarea programelor de investiţii demarate în anii anteriori în acelaşi ritm ca şi până acum".

Strategia companiei urmăreşte, printre altele, dezvoltarea calitativă şi cantitativă a capacităţii de producţie. Astfel, noua fabrică de medicamente LaborMed Pharma va permite companiei producerea de 1,5 miliarde de comprimate anual, capacitate de aproape cinci ori mai mare decât cea din 2006. Portofoliul companiei include în prezent circa 80 de produse generice moderne. Peste 70 dintre acestea sunt uşor de identificat prin marca de portofoliu LPH, care le diferenţiază de medicamentele generice cu denumiri similare. Compania este prezentă pe piaţa românească în special în segmentul produselor cardiovasculare, dar deţine produse esenţiale în alte cinci arii terapeutice. În 2005, LaborMed Pharma şi-a reafirmat interesul pentru medicamentele OTC, prin lansarea Algopirin răceală şi gripă - produs pentru care deţine exclusivitate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb