PCfun.ro, magazin online în domeniul produselor IT, electronice şi telefoanelor GSM şi ElectroFun.ro, primul magazin online adresat exclusiv echipamentelor electronice şi electrocasnice, îşi propun pentru 2008 dezvoltarea afacerii şi crearea unor diferenţe semnificative în mediul online, prin investiţii în derulare, în condiţiile unei pieţe de comerţ online aflate ea însăşi într-o etapă accelerată de maturizare.
Din punct de vedere al afacerii, PCfun.ro a înregistrat în 2007 o creştere de 2,5 ori faţă de anul anterior şi estimează pentru anul 2008 o cotă de piaţă de 5%, pornind de la o estimare a pieţei de comerţ online de 275 milioane de dolari.
"Pentru 2008, ne propunem să le oferim clienţilor noştri o experienţă diferită de cumpărare, prin crearea unor diferenţiatori bazaţi pe servicii, aşa cum ne-am angajat la demararea proiectului. Online-ul a devenit o alternativă de cumpărare din ce în ce mai căutată de clienţi datorită, în primul rând, varietăţii produselor şi rapidităţii achiziţiei, de aceea, considerăm că focusul nostru trebuie să fie pe asigurarea diversităţii produselor prezente în site la preţuri atractive, disponibilităţii informaţiilor, funcţionalităţii site-ului şi dezvoltarea logisticii, cele mai importante criterii pentru a ne putea dezvolta", declară Mădălin Durcă, director de marketing PCfun.
PCfun.ro a înregistrat, de la începutul anului 2008, aproape 1500 de comezi online numai din Bucureşti. În 2007, totalul comenzilor primite din capitală au fost de 31%. Regiunea care s-a plasat pe al doilea loc al comenzilor a fost Transilvania cu 18%, urmată de Moldova şi Muntenia, fiecare cu aproximativ 16%.
Categoriile de produse care au acumulat cele mai mari vânzări pentru PCfun.ro au fost notebook-urile, PC-urile, componentele de calculator, monitoarele, televizoarele LCD şi camerele foto, în 2008, magazinul online mizând pe creşteri ale aceloraşi categorii.
ElectroFun.ro, singurul magazin online dedicat exclusiv echipamentelor electronice şi electrocasnice, are ca obiectiv major extinderea gamelor de produse şi a serviciilor, considerându-se necesară pentru dezvoltarea sa deschiderea de noi segmente şi oferirea unor servicii îmbunătăţite pentru asigurarea unei experienţe de cumpărare plăcute.
"Segmentul pe care activăm este unul complex şi cu un potenţial de creştere important, de aceea, intenţia noastră este de a dezvolta pe verticală toate aceste categorii, prin aducerea în online a produselor unor mărci renumite. Anul acesta, ne vom ocupa şi de dezvoltarea unor zone noi, inclusiv aceea dedicată bebeluşilor şI tinerelor mămici", declară Magda Stoica, director de vânzări PCfun/ElectroFun.
ElectroFun.ro va îngloba funcţionalităţi dezvoltate la nivel de platformă online pentru PCfun.ro şi, în plus, vor fi dezvoltate proiecte în zona de oferte, pachete de servicii personalizate segmentului de public vizat. Pentru anul acesta, unul dintre obiective este de a îmbunătăţi calitatea informaţiilor, conţinutul site-ului prin suport la cumpărare şi recomandări utile, dar şi viteza de navigare, astfel încât experienţa de cumpărare sa devină cât mai plăcută. O zonă importantă va fi alocată produselor speciale ce reprezintă vârfuri de gamă sau produse care, în mod uzual, nu se regăsesc în ofertele retailerilor din ţară sau produselor care integrează funcţii speciale şI accesorii ale acestora.
În 2008, ElectroFun.ro se va concentra pe segmentul de produse pentru gătit, frigidere şi îngrijire personală, estimându-se ca în intervalul martie - aprilie să se înregistreze aproximativ 2500 de comenzi. Pe gama produselor de îngrijire personală, vânzările site-ului au crescut cu 15% în perioada de început de an, în special de Valentine`s Day.
ElectroFun.ro a reuşit în 2007 să depăşească toate magazinele online ca număr de produse listate în site pe categoria "electro", iar luna aceasta se aşteaptă ca 30% din comenzile lansate să fie de către segmentul feminin.
În prezent, în oferta PCfun.ro, se găsesc 5000 de produse, iar la ElectroFun.ro circa 3600 de produse, îndeplinindu-se promisiunea făcută anul trecut în momentul lansării, de extindere a gamelor de produse.
Despre PCfun.ro
PCfun.ro, este un magazin online pentru produse IT, electronice şi telefoane mobile, operat de FiT Distribution, lansat la mijlocul anului 2006.
PCfun.ro, acoperă în prezent produse din domeniul tehnologiei informaţiei şi electronice, având parteneri cu tradiţie în aceste industrii. Produsele comercializate în mod curent sunt de la cele comune la cele foarte specializate, de menţionat fiind următoarele branduri: Acer, Asrock, Asus, A-Data, Biostar, Canon, Compro, Dell, Fujitsu-Siemens, HP, JVC, Lenovo, LG, JVC, Mediatech, Microsoft, Nec, NOKIA, Olympus, Panasonic, Samsung, Sapphire, Sony, Sony Ericsson, Toshiba etc.
Despre ElectroFun.ro
ElectroFun.ro este primul site de comerţ online adresat exclusiv echipamentelor electronice şi electrocasnice, lansat la începutul lunii octombrie 2007 şi operat de către FiT Distribution, companie care gestionează şi PCfun.ro.
Cu peste 3500 de produse active şi parteneri precum: AEG, Arctic, Beko, Braun, Chicco, Electrolux, Grundig, Grup Seb, Hotpoint Ariston, Indesit, Kenwood, Krups, Moulinex, Panasonic, Philips, Rohnson, Rowenta, Samsung, Tefal, Vortex, Whirlpool, Zanussi, ElectroFun.ro este un magazin online profesionist care oferă cea mai avansată experienţă de cumpărare.