MOL România a inaugurat la Ploieşti (Blejoi) prima benzinărie în cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner.
Compania va deschide 5 astfel de staţii în cadrul proiectului pilot, în acest an.
Fresh Corner reprezintă punctul central a noului concept de magazin, care acordă o mai mare importanţă produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă şi sortimentelor de cafea.
"Conform celor mai recente tendinţe de pe piaţă şi noii strategii pentru segmentul Retail, Grupul MOL a deschis prima staţie Fresh Corner în România. Având o prezenţă regională, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza reţeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienţii săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete şi o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului", a declarat Lars Höglund, Vice-Preşedinte Senior al al Grupului MOL, responsabil de segmentul Retail.
MOL România va deschide încă 4 staţii în cadrul proiectului pilot în acest an, în Bucureşti şi Sibiu. Compania intenţionează să înnoiască o parte a reţelei de distribuţie în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacţiei clienţilor.
"Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe ţări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecţia aromelor de cafea şi a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenţie cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale şoferilor români", a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.
Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire şi ecran tactil permite clienţilor care doresc să îşi prepare singuri cafeaua să aleagă dintre 26 de arome de cafea, proaspăt măcinată din boabe. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum şi 16 tipuri de cafea care pot fi savurate în benzinărie.
Sandvişurile sunt pregătite pe loc iar produsele de patiserie şi panificaţie sunt proaspăt coapte. Sortimentaţia din magazin are un element de noutate faţă de oricare alt distribuitor de carburanţi din România: produse din gama cumpărăturilor zilnice, la preţuri competitive, adaptate necesităţilor de cumpărare de zi cu zi ale clienţilor. Această gamă include făină, zahăr, orez, fasole, conserve - de carne şi de peşte, fructe, legume şi produse semi-preparate.
Secţiunea de produse reci cuprinde lactate - lapte, iaurturi, kefir, ouă şi deserturi.
Fresh Corner include echipamente de ultimă generaţie cum ar fi aparatul de cafea pentru autoservire cu ecran tactil, aparatul pentru ceai şi cele trei cuptoare (de panificaţie, patiserie şi cel rapid).
Grupul MOL are operaţiuni în peste 40 de ţări şi aproximativ 29.000 de angajaţi în întreaga lume. Grupul are peste 75 de ani de experienţă în explorarea şi producţia de hidrocarburi, cu operaţiuni de producţie în 8 ţări şi activităţi de explorare în 13 ţări. Grupul controlează patru rafinării şi două unităţi petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare, în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, în 12 ţări, din care aproximativ 200 în România.